مشکل امنیتی در خراسان شمالی نداریم


مشکل امنیتی در خراسان شمالی نداریم

دادستان شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه در استان هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم، گفت: اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا مطلوب بوده و مشکلی در این خصوص نداشتیم.

مسلم محمد یاران، صبح امروز درجلسه قرارگاه انتظامی امام علی(ع) اظهارکرد: با پیشگیری های بسیار خوبی که در حوزه مقابله با ویروس کرونا انجام شده است در بحث حوادث امنیتی هیچ گونه مشکلی نداشتیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، وی ادامه داد: در این رابطه با جدیت در حوزه بازار ورود کردیم و همچنین در حوزه پخش لوازم بهداشتی و ضد عفونی اشرافیت کافی وجود داشت که همین موضوع سبب شد تا در بحث حوادث امنیتی هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

یاران با بیان اینکه خوشبختانه استان خراسان شمالی وضعیت بسیار خوبی دارد، افزود: در بحث ورود مسافران و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری تمام دستگاه های مرتبط اقدامات به خوبی انجام شد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه در حوزه زندان ها نیز مشکل خاصی نداشتیم، عنوان کرد: با استقرار یگان ویژه، گشت های انتظامی و همچنین اجرای طرح های انتظامی و امنیتی و خصوصا اشرافیت اطلاعاتی در این حوزه سبب شد تا مشکل خاص امنیتی در حوزه زندان نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بحث مرخصی زندانیان نیز به خوبی انجام شد، خاطر نشان کرد: تمام اقداماتی که در این حوزه انجام شده برای این بود که نا امنی در این ایام در حوزه زندان ها نداشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان