به اصناف اطمینان خاطر می دهیم که در پرداخت مالیات عادلانه رفتار خواهد شد


به اصناف اطمینان خاطر می دهیم که در پرداخت مالیات عادلانه رفتار خواهد شد

دلشادی گفت: به اصناف اطمینان خاطر می دهیم که در پرداخت مالیات عادلانه رفتار خواهد شد و شعار امسال را «وصول با اصول» در سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتاق اصناف همدان در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان درباره مسائل مالیاتی اصناف همدان، پیشنهاد بخشودگی مالیات برای صنوف را داد و اظهار کرد: با توجه به وظیفه ذاتی و اجتماعی اتاق اصناف در حمایت از آحاد صنوف و بازاریان و تجار خواستار تسهیلاتی در امر پرداخت مالیات صنوف هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین قشر آسیب دیده ناشی شیوع کروناویروس اصناف و کسبه هستند، تصریح کرد: در حال پیگیری و رایزنی در زمینه بخشودگی جرائم و تبصره ماده ۱۰۰ از اتاق اصناف ایران هستیم.

در ادامه مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: به اصناف اطمینان خاطر می دهیم که در پرداخت مالیات عادلانه رفتار خواهد شد و شعار امسال را «وصول با اصول» در سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد.

دلشادی در ادامه بیان کرد: هیچ گونه زیاده روی در حق اصناف نخواهد شد و مالیات به صورت علی رأس نخواهد بود و فقط براساس اسناد و مدارک حجم فعالیت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف همدان، وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم ارائه اسناد و مدارک پرداخت مالیات براساس تبصره ماده ۱۰۰ اقدام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی