فیلم ایرانی جدید کمدی


فیلم ایرانی جدید کمدی

اثر هنری جدید چشم و گوش بسته را بهمراه خانواده تماشا کنید.

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

فیلم ایرانی جدید کمدی

✅ اثر هنری جدید چشم و گوش بسته را بهمراه خانواده تماشا کنید:

هنری که عوامل فیلم چشم و گوش بسته در ساخت این فیلم به کار برده اند آن است که مشکلات متعددی با هم درآمیخته شده اند که ارمغان آور حس هیجان و طنز فوق العاده ای در مخاطب میشود و البته حس ماجراجویی و فانتزی آن هم بخوبی رعایت شده و در حقیقت بر اساس اصول فیلم سازی، این محصول تولید شده است و به همین جهت است که اکثریت مخاطبان این فیلم، از تماشای آن راضی بوده اند و لذت بردند.

تحول جالبی که در فیلم چشم و گوش بسته به چشم میخورد، آن است که در این فیلم از شوخی های جنسی فاصله گرفته شده و در عین حال جنبه طنز قوی ای هم دارد و این خودش باعث قدرت و خاص بودن این فیلم شده است. بنابراین چشم و گوش بسته یکی از فیلم های مناسب برای خانواده های ایرانی محسوب میشود که میتوان به بهانه آن همه خانواده را به دور هم جمع کرد و لحظاتی شاد و پر از نشاط را سپری نمود.

چشم و گوش بسته را در رسانه ها، از پرطرفدار ترین و بهترین کمدی های سال میشناسند و کارشناسان معتقدند این فیلم توانسته است توجه مخاطبین بسیاری را جلب کند و از امتیازات مردمی بالایی که این فیلم دریافت کرده است این موضوع بخوبی ثابت میشود.

در حال حاضر دانلود فیلم چشم و گوش بسته از سوی کاربران اینترنتی افزایش یافته و برای دانلود و تماشای این محصول حرفه ای و خنده دار می توانید به رسانه کاران مووی مراجعه کنید.

✅ خلاصه ای از ماجرای فیلم چشم و گوش بسته:

زوج هنری این فیلم را بهرام افشار و امین حیایی تشکیل داده اند. اما چگونه؟

بهروز (امین حیایی) به همراه سعید (بهرام افشار) یک مغازه لوازم آرایشی فروشی دارند، بهروز ناشنوا و سعید نابیناست!! آنها طی حادثه ای درگیر ماجرای قتلی میشوند و ناگهان خود را متهمان اصلی میابند اما قاتل واقعی، زنی تبهکار است (آناهیتا درگاهی) که برای فرار از جرم خود، بهروز و سعید را متهم نشان داده. به هر صورت بهروز و سعید را بازداشت میکنند و آنها برای نجات خود فاصله بین طلوع تا غروب خورشید را فرصت دارند. حالا مشکل اصلی آنجاست که سعید صحنه قتل را ندیده چون نابیناست و سعید هم که دیده نمیتواند آنرا بگوید چراکه ناشنواست. هم اکنون میتوانید برای دانلود چشم و گوش بسته italic va bold beshe از رسانه کاران مووی اقدام نمایید.

بازیگرانی که در چشم و گوش بسته نقش آفرینی کرده اند:

امین حیایی

لیندا کیانی

بهرام افشاری

آناهیتا درگاهی

مانی حقیقی

محمدرضا صولتی

مسعود کرامتی

پوریا پورسرخ

فیلم ایرانی جدید کمدی

دانلود فیلم ایرانی

✅ رضایت بالای کاربران از فیلم ایرانی چشم و گوش بسته:

سال گذشته بود که فیلم ایرانی چشم و گوش بسته روی پرده سینما های کشور رفت و در عین حالی که همزمان با فیلم مطرب (پرفروش ترین فیلم سینمایی ایران در سال قبل) اکران شده بود اما توانست بسرعت با اقبال شدید مخاطبان مواجه شود که البته به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، نتوانست فروش خود را افزایش دهد اما در همان بازه زمانی 13 میلیارد فروخت که این قطعا نشان دهنده رضایت بالای کاربران بوده است.

اما صحبت از شیوع کرونا شد که طبیعتا شرایطی که به وجود آورده باعث شده همه ما مدت بیشتری را در خانه سپری کنیم که در این میان دانلود فیلم ایرانی، گزینه مناسبی برای علاقه مندان به فیلم و سریال محسوب میشود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد