امنیت در کنار زیبایی با نسل جدید درب های فلزی بزرگمهر


امنیت در کنار زیبایی با نسل جدید درب های فلزی بزرگمهر

مشتریان درب فلزی ساختمان ترجیح می دهند نوعی از درب را خریداری کنند که علاوه بر حفظ زیبایی از دوام، امنیت و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

امنیت در کنار زیبایی با نسل جدید درب های فلزی بزرگمهربه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین چیزی که پس از نمای ساختمان در نظر بینندگان جلوه می کند و اهمیت بسیار زیادی در زیبایی و امنیت یک ساختمان دارد طرح، مدل و جنس درب ورودی ساختمان است. فرقی نمی کند درب ورودی ساختمان مسکونی یا اداری یا درب ورودی یک تالار و یا درب حیاط و یا هر درب دیگری در نمای ساختمان باشد. در واقع طرح درب و مدل درب و ظاهر آن نقش بسزایی در زیبایی نمای بیرونی ساختمان ایفا می کند .

مشتریان درب فلزی ساختمان ترجیح می دهند نوعی از درب را خریداری کنند که علاوه بر حفظ زیبایی از دوام، امنیت و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

در مجموع درب ها با توجه به سایز و ابعاد و کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند :

درب تک لنگه که برای ورودی نفر رو ساختمان و درب ورودی آپارتمان و یا درب حیاط استفاده می شود. این مدل درب بطور معمول ارتفاعی بین 210 سانتیمتر تا 250 سانتیمتر دارد و عرض آن معمولا بین 70 تا 120 سانتیمتر می باشد.

درب یک و نیم لنگه که برای انواع ورودی تجاری، اداری، مسکونی، درب ورودی تالار، درب ورودی ساختمان از سمت حیاط و ... مناسب است. ارتفاع درب های یک و نیم لنگه مشابه درب های تک لنگه و بین 210 سانتیمتر تا 250 سانتیمتر می باشد. عرض این درب ها بین 130 سانتیمتر تا 180 سانتیمتر می باشد.

امنیت در کنار زیبایی با نسل جدید درب های فلزی بزرگمهر

درب دو لنگه مناسب برای درب لابی درب ورودی سالن های کنفرانس و سالن های اداری و درب باغ و ویلا و درب پارکینگ ماشین یا درب ماشین رو و درب حیاط می باشد. ارتفاع این گونه درب ها بین 220 سانتیمتر تا 400 سانتیمتر می باشد.

علاوه بر دقت در زیبایی و استحکام درب در زمان خرید درب فلزی ساختمان موارد دیگری همچون رنگ و پوشش درب و ... وجود دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است. چون درب ورودی ساختمان درمعرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد، باید از پوشش و کیفیت رنگ خوبی برخوردار باشد تا بتواند سالیان متوالی سالم بوده و تغییر رنگ ندهد .

خوشبختانه درب های فلزی لیزری بزرگمهر به دلیل داشتن پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در هر شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و عمر مفید بالایی در مقابل ضربه و سایش دارند .

در ادامه چند نکته کلیدی در انتخاب درب و خرید درب ساختمان باهم به اشتراک می گذاریم:

-نوع ورق مصرفی در ساخت درب:

ضخامت و کیفیت ورق از معیار های مهم امنیت درب می باشد .هر چه درب مورد نظر از ضخامت ورق بیشتر و ورق با کیفیت تر برخوردار باشد، درب ایمن تر و مقاوم تر خواهد بود.

امنیت در کنار زیبایی با نسل جدید درب های فلزی بزرگمهر

-پروفیل:

کیفیت پروفیل و ضخامت آن تاثیر مستقیم بر امنیت و استحکام ساختار درب دارد. (پیشنهاد میکنیم برای اطمینان بیشتر و کسب اطلاعات فنی دقیق تر با کارشناسان شرکت بزرگمهر تماس بگیرید.

-رنگ درب:

پیش تر درب های فلزی ساختمان بدون رنگ ساخته شده و در محل نصب رنگ آمیزی می شد که همین موضوع علاوه برکثیفی اطراف ساختمان و کیفیت پایین رنگ، تا زمان خشک شدن رنگ دغدغه رفت و آمد عابرین را هم در پی داشت . و همچنین از همه مهمتر هر ساله نیاز به تجدید رنگ آمیزی داشت .

این در حالی است که درب های پیش ساخته فلزی بزرگمهر علاوه بر دارا بودن تمام نکات فنی امنیت و استحکام، دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک می باشدکه عمر مفید بسیار خوبی دارد و به مرور زمان رنگ آن تغییر نمی کند. همچنین پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک استحکام بالایی دارد و در مقابل ضربات و خراشیدگی از دوام بالایی برخوردار است.

-شیشه:

برای افزایش زیبایی درب فلزی ورودی ساختمان و درب حیاط و... از شیشه های سکوریت شده رفلکس در تولید درب فلزی لیزری بزرگمهر استفاده می شود. این شیشه ها در کنار زیبایی بسیار مقاوم می باشند و توانایی تحمل ضربه را دارند .

امنیت در کنار زیبایی با نسل جدید درب های فلزی بزرگمهر

-نوع قفل:

یراق آلات مصرفی در درب فلزی لیزری بزرگمهر از بهترین و مرغوب ترین برند های ایرانی و خارجی بوده و بسته به نیاز و سلیقه مشتری قابل انتخاب و نصب بر روی درب می باشد.

-چهارچوب درب:

تحمل میزان بار درب بر عهده ی پروفیل های اطراف درب، در قالب چهار چوب می باشد. پس چهار چوب درب رابطه مستقیم با استحکام درب دارد.

اما نکته ای که شاید از چشم بیننده محفوظ باشد و تخصصی باید به آن نگاه کرد، نحوه ی اتصال قطعات مختلف درب است .

شرکت بزرگمهر از جوش ممتد co2 برای تولید درب های فلزی لیزری خود استفاده می کند که توسط افراد ماهر و با تجربه و بوسیله دستگاه های با تکنولوژی روز دنیا انجام می شود.

از آنجایی که درب فلزی لیرزی بزرگمهر در کارخانه قبل از بسته بندی تست می شود نیازی به رگلاژ بعد از نصب ندارد.

و اما کلام آخر....

درب های فلزی لیزری بزرگمهر در طرح های متنوع بالغ بر 250 طرح متفاوت و زیبا تولید و به تمام نقاط کشور ارسال می گردد. شما میتوانید با وارد شدن به وب سایت شرکت بزرگمهر و یا تماس با شماره 05138708031 از مشاوره کارشناسان این شرکت جهت خرید مناسب و بهینه درب ساختمان خود اقدام کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا