استاندار خراسان جنوبی درگذشت 13 نفر در تصادف سربیشه را تسلیت گفت


استاندار خراسان جنوبی درگذشت 13 نفر در تصادف سربیشه را تسلیت گفت

بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی درگذشت 13 نفر از مردم شهرستان سربیشه را در تصادف جاده درح به سربیشه تسلیت گفت.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در پیام محمد صادق معتمدیان آمده است: خبر درگذشت جمعی از هم استانی‌های عزیزمان در حادثه تصادف بامداد سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه در محور درح - سربیشه باعث تأثر و تأسف فراوان شد.

وی افزود: بدون تردید، این حادثه تلخ، دل بسیاری از شهروندان این استان را به درد آورد، اتفاقی که در نوع خود بسیار غم‌انگیز و دردناک بوده، هیچ زبانی را یارای بیان عمق این فاجعه نیست و هیچ کلامی، گویای حجم این تألم نمی‌باشد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اینجانب، ضایعه اندوهبار درگذشت این عزیزان را به عموم مردم استان به ویژه مرزبانان غیرتمند و غیور روستاهای تابعه دهستان لانوی بخش درح و خانواده‌های محترم داغدیده تسلیت گفته، از درگاه پروردگار متعال در این ماه نیکوی ضیافت االله، برای جان‌باختگان، غفران و رحمت واسعه الهی خواستارم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومین سانحه بهبودی و شفای عاجل مسئلت دارم.

صبح دیروز (سه‌شنبه) در محور درح - ماهیرود شهرستان سربیشه، برخورد تریلی حامل بار پیاز با اتوبوس خط روستایی که از دهستان لانو عازم سربیشه بود، باعث جان باختن ۱۳ نفر و مصدوم شدن تعدادی از مسافران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد