ویدیوی مقایسه دوربین آیفون اس ای 2020، آیفون 11 و آیفون ایکس آر


ویدیوی مقایسه دوربین آیفون اس ای 2020، آیفون 11 و آیفون ایکس آر

در ویدیوی مقایسه دوربین آیفون اس ای 2020-iPhone SE 2020 ، آیفون 11 – iPhone 11 و آیفون ایکس آر – iPhone XR کیفیت 3 گوشی خوش قیمت اپل را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. چندی پیش شرکت اپل از گوشی میان رده و خوش‌قیمت جدید خود یعنی آیفون اس ای 2020 – iPhone SE 2020... نوشته ویدیوی مقایسه دوربین آیفون اس ای 2020، آیفون 11 و آیفون ایکس آر اولین بار در گجت...

در ویدیوی مقایسه دوربین آیفون اس ای ۲۰۲۰-iPhone SE 2020 ، آیفون ۱۱ – iPhone 11 و آیفون ایکس آر – iPhone XR کیفیت ۳ گوشی خوش قیمت اپل را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

چندی پیش شرکت اپل از گوشی میان رده و خوش‌قیمت جدید خود یعنی آیفون اس ای ۲۰۲۰ – iPhone SE 2020 رونمایی کرد. این گوشی ۴۰۰ دلاری، تراشه پرچمدار Apple A13 Bionic را در بدنه آیفون ۸ به شما ارائه می‌کند. آیفون اس ای جدید دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز به همراه دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی است که این تک دوربین در تست‌ها نمره قبولی را گرفت و حتی عکس‌های پرتره قابل قبولی را می‌گیرد.

مشخصات دوربین آیفون XR و آیفون ۱۱

در مقابل، گوشی آیفون ایکس آر – iPhone XR دیگر گوشی میان رده و خوش قیمت اپل است که در سپتامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد و به تک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، اندازه سنسور ۱/۲.۵۵، اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر، لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز مجهز شده است. از لحاظ مشخصات، شباهت زیادی بین دوربین آیفون ایکس آر و آیفون اس ای ۲۰۲۰ مشاهده می‌کنیم. آیفون ۱۱ هم نسخه ارزان‌قیمت‌تر گوشی های ۲۰۱۹ اپل است که از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8، لرزش گیر اپتیکال و PDAF دوال پیکسل به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. در جلو نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برای عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

در ادامه می‌خواهیم با یک ویدیو در گجت تی وی، عملکرد دوربین آیفون ۱۱ ، آیفون ایکس آر و آیفون اس ای ۲۰۲۰ را به عنوان سه گوشی خوش قیمت اپل با یکدیگر مقایسه کنیم. گفتنی است آیفون SE جدید، آیفون XR و آیفون ۱۱ به ترتیب دارای قیمت ۳۹۹ دلار، ۵۹۹ دلار و ۶۹۹ دلار هستند.

مقایسه دوربین آیفون اس ای ۲۰۲۰ با آیفون ۱۱ و آیفون XR

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس