بهره‌مندی 200 خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه بچه مسجدی‌ها 


رضا نوری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید اوژند اولویت فعالیت های ماه رمضان خود را به اطعام نیازمندان اختصاص داده است و در همین راستا 200 خانوار نیازمند از کمک های مومنانه بچه مسجدی ها بهره مند شدند.

«رضا نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید اوژند در راستای طرح ملی راهکار که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه است، اولویت فعالیت های ماه رمضان خود را به اطعام نیازمندان اختصاص داده است و در همین راستا ۲۰۰ خانوار نیازمند از کمک های مومنانه بچه مسجدی ها بهره مند شدند.

بهره‌مندی 200 خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه بچه مسجدی‌ها 



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اوژند روستای شاه مردان منوجان افزود: در همین راستا تاکنون طی ۲ مرحله سبدهای معیشتی تهیه شده و در بین خانوارهای بی سرپرست توزیع کردیم.

بهره‌مندی 200 خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه بچه مسجدی‌ها 


وی عنوان کرد: اولین مرحله توزیع بسته های معیشتی یک هفته قبل از آغاز ماه رمضان و با همکاری بنیاد مهدویت انجام شد، در این مرحله سبدهای معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن، سیب زمینی، گوجه فرنگی و پیاز هر یک به ارزش ۱۳۰ هزار تومان در بین این خانوارها توزیع شد.

بهره‌مندی 200 خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه بچه مسجدی‌ها 



نوری بیان کرد: روز گذشته با مشارکت این کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج ثارالله، دومین مرحله مرحله توزیع بسته های معیشتی اجرا شد، در این مرحله اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، عدس، سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار سبز و نان در قالب سبدهای معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در بین خانوارهای بی سرپرست توزیع شد.

بهره‌مندی 200 خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه بچه مسجدی‌ها 


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اوژند اضافه کرد: تاکنون در اولین مرحله ۱۰۰ سبد معیشتی و در مرحله دوم نیز ۱۰۰ سبد میعشتی در بین خانوارهای نیازمند بی سرپرست توزیع شده است.

بهره‌مندی 200 خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه بچه مسجدی‌ها 



وی با بیان این مطلب که کمک های مومنانه همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: به منظور جلب مشارکت های مردمی و خیرین، پویش کمک مومنانه را راه اندازی کرده و به همین منظور شماره حسابی را از طریق فضای مجازی و پیامکی اعلام کرده ایم تا ان شاءالله بتوانیم تا پایان ماه رمضان در چندین نوبت سبدهای معیشتی در بین نیازمندان توزیع کنیم.

نوری ابراز کرد: جمع آوری کمک های مومنانه و تهیه و توزیع سبدهای معیشتی با محوریت امام جماعت مسجد انجام می شود که جا دارد همین جا از حجت الاسلام عیسایی تشکر کنم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اوژند عنوان کرد: از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسه های خانگی ختم قرآن کریم است که از طریق فضای مجازی اجرا می شود و نحوه اجرای این طرح به این صورت که هر خانواده در گروه مجازی، عدد یک جز از قرآن کریم را برای تلاوت اعلام می کند به این ترتیب در پایان هر روز ختم قرآن کریم انجام می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: یکی از فعالیت های بچه های کانون فرهنگی هنری شهید اوژند با همکاری اعضای پایگاه مقاومت بسیج ثارالله در ایام کرونایی، ضدعفونی خانه به خانه، معابر و امکان مذهبی از مسجد، تکایا و حسینیه، پارک های محله و حضور در ایست های بازرسی در روستای شاه مردان بود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!