آموزش پایتون، فرصتی برای موفقیت


مهارت آموزی و یادگیری حرفه های متنوع، در جهان امروز، اهمیت بیشتری دارد.

آموزش پایتون، فرصتی برای موفقیتبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوانمهارت آموزی و یادگیری حرفه های متنوع، در جهان امروز، اهمیت بیشتری دارد.

شاید حتی دیگر مدرک و گواهی نامه، اعتبار سابق خود را نداشته باشد؛ زیرا کارفرمایان به دنبال بازده کاری و نیروی کاری حرفه ای و ماهر هستند، که با تسلط و دانش، نتیجه مورد نظر آن ها را فراهم کنند. پس یک فرد کاربلد، از فردی که صرفا مدرک تحصیلی دارد، برای استخدام، شانس بالاتری دارد.

البته، یادگیری مهارت و حرفه های جدید را اگر در اولویت قرار دهیم، امکان دریافت گواهی نامه معتبر از آن چه آموخته ایم نیز، می تواند بهینه باشد.

آموزش پایتون یکی از این فرصت های مفیدی است، که علاوه بر مهارت های کارآمد، مدرکی برای فرصت های شغلی بهتر و ثبت رزومه ای قوی تر در اختیار قرار می دهد.

پایتون، یک زبان برنامه نویسی و نرم افزاری چند منظوره و شی گرا و قدرتمند است. پایتون، نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی ساده تر است.

آموزش پایتون و کتاب های آموزشی پایتون، نه تنها برای کسانی که در حال تحصیل در دوره های مربوط به نرم افزار و برنامه نویسی و دانش الکترونیک هستند، بلکه برای علاقه مندان به استفاده از مهارت های آی. تی. و دیجیتالی برای خود اشتغالی و یا دست یابی به فرصت های شغلی تازه، ضروری و مورد تقاضا است.

استفاده از کتاب ها، جزوات و مطالب آنلاین مربوط به پایتون می تواند کمک کننده باشد، اما علی رغم ساده بودن این زبان برنامه نویسی، باید در نظر داشت که حضور یک محیط آموزشی و فرصتی برای حل ابهامات و سوالات ذهنی در این مورد، تنها از طریق بهره مندی از جلسات آموزش پایتون با حضور استاد و راهنما، ممکن می گردد.

امکان استفاده از آموزش پایتون و یادگیری آن، می تواند فرصت های شغلی بهتر و متنوع را با درآمد ایده آل، در پی داشته باشد.

مکتب خونه، یک آکادمی اینترنتی است.

آکادمی اینترنتی، از جمله مفاهیم جدیدی که کم کم در میان روزمرگی های زندگی انسان های سراسر دنیا برای خود جا باز کرده است، و روز به روز نیز مهم تر و گسترده تر می گردد.

شاید، هنوز هم این مفهوم برای بسیاری از مردم، نامتعارف و بیگانه جلوه کند، اما دیری نخواهد گذشت که به یکی از ارکان معمول زندگی فردی و اجتماعی بدل می شود.

آکادمی های آنلاین و اینترنتی با برگزاری دوره های مجازی مربوط به حرفه ها و مهارت های مختلف و دروس دانشگاهی و یا کمک آموزشی، دروازه های جدیدی را برای موفقیت های تازه در جهان امروز، گشوده است. این آموزشگاه های آنلاین، به مدد پیشرفت تکنولوژی الکترونیکی، در حال توسعه روزافزون هستند.

مفهوم مدرک، یادگیری، تدریس، استاد، آموزش و حتی آزمون، در حال دگرگونی بنیادی است، به دلایل بسیار زیادی، بهتر است هر چه زودتر و بیشتر با این سبک زندگی آشنا شده و از آن به عنوان فرصتی برای انجام امور بدون نیاز به حضور فیزیکی و از دور، استفاده کنیم.

فرصتی که برای کاهش ترافیک، کاهش آلودگی های هوایی و استفاده کمتر از سوخت های فسیلی، کاهش تردد و ازدحام و ریسک های متعاقب آن، کاهش هزینه های رفت و آمدی، کاهش هزینه هایی که باید دولت ها برای مکان های برگزاری آموزشگاه ها و سایر امکانات مورد نیاز، صرف کنند، و در نتیجه افزایش بهره وری و بازده بدون محدودیت های زمانی و مکانی، مقرون به صرفه تر و موثر تر، باید در شیوه زندگی فردی و اجتماعی، مورد توجه و اهمیت بیشتری قرار گیرد.

آموزش پایتون، فرصتی برای موفقیت حرفه ای

آموزش پایتون، فرصتی برای موفقیت

حسنی به مکتب نمی رفت وقتی می رفت جمعه می رفت!

مکتب خونه، تعطیلی ندارد!

مکتب خونه پایگاه آموزشی آنلاین است، که دروس دانشگاه را همراه با آموزش توسط اساتید معتبر به صورت آنلاین، طبق پروتکل های بهترین دانشگاه های کشور، ارائه می دهد.

در زندگی شلوغ و مدرن، هر فردی در فکر ارتقای مهارت های خویش است. به خصوص افراد هوشمندی که در پی یافتن موقعیت های بهتر در زندگی اجتماعی و اقتصادی خود هستند، امر یادگیری موضوعات تازه را، همواره در برنامه ریزی های شخصی خود در اولویت قرار می دهند.

در چنین شرایطی، فرصت بهره مندی از آموزش آنلاین با حضور استاد، هم برای صرفه جویی در وقت، ایده آل است و هم چون نیاز و الزام به حضور ندارد، از هر مکانی و با هر فاصله ای به راحتی قابل دسترس است.

مکتب خونه و امثال آن، فرصتی ایجاد کرده اند تا دیگر برای پیشرفت و یادگیری بهانه ای، من جمله نبود وقت، مسافت طولانی، دسترسی نداشتن به اساتید مجرب و آموزشگاه مناسب، و حتی هزینه های گزاف شرکت در آموزشگاه های آزاد و دانشگاه ها، باقی نماند.

آموزش پایتون، فرصتی برای موفقیت

آموزش پایتون جادی در مکتب خونه

آموزش پایتون یکی از موضوعاتی است، که به وسیله سایت هایی مانند مکتب خونه، فراهم شده است. پایتون مقدماتی و پیشرفته با تدریس استاد جادی، رهیافتی است برای آنکه در استفاده از زبان برنامه ریزی پایتون، حرفه ای گردید.

آموزش پایتون جادی در مکتب خونه، پروژه محور بوده و با تمرین و استفاده از تعاملات و گفتگو در باب فصل های درسی، با استاد و دیگران از طریق تالار گفتگو، کارآموز را برای آزمون های مکتب خونه و در نهایت کسب گواهی نامه معتبر مربوط به دوره از موسسه، آماده می کند.

آموزش پایتون جادی میرمیرانی در مکتب خونه

آموزش پایتون جادی در مکتب خونه، این فرصت را فراهم می آورد که سوالات مقدماتی خود را پرسیده و نقشه و نمای واضح تری از آنچه توسط این مهارت کسب می کنید، در ذهن خود ترسیم نمایید.

آموزش پایتون، در فصل بندی جداگانه طی جلسات آموزش غیر حضوری، توسط استاد جادی میرمیرانی، بدون نیاز به هیچ پیش نیازی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته ارائه می گردد.

می توانید با مراجعه به سایت مکتب خونه و جستجو در بخش آموزش پایتون، اطلاعات کاملی در مورد دوره، شروط ثبت نام، سابقه استاد جادی و ... به دست آورید.

اگر در صدد کسب گواهی نامه از مکتب خونه هستید، اولا به یاد داشته باشید که گواهی نامه صادر شده توسط این سامانه، مورد تایید دانشگاه مربوطه و با امضای رییس دانشگاه است، و نکته مهم دوم در مورد اخذ گواهی نامه این است که، علاوه بر شرکت در جلسات آموزش پایتون جادی، با شرکت در آزمون و انجام پروژه ها، نمره حد نصاب را برای قبولی در آزمون پایان دوره کسب نمایید.

گواهی نامه مکتب خونه، ابتدا به صورت مجازی و در صورت درخواست متقاضیان، به صورت فیزیکی هم ارائه شده و برای آنان ارسال می گردد.

آموزش رایگان پایتون ، چی از این بهتر؟!

آموزش رایگان پایتون از جمله امکانات آموزشی مکتب خونه است، که دغدغه هزینه های یادگیری را رفع می کند. متقاضیان می توانند با استفاده از دوره های آموزش رایگان پایتون، موارد مهم و تخصصی زیادی را در باب این مهارت و مبحث درسی، بیاموزند.

در پایگاه آموزش مجازی مکتب خونه، 203 دوره مختلف برای آموزش رایگان پایتون، به کاربران ارائه می شود؛ که این دوره های آموزش رایگان، با تدریس اساتید مختلف و از دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر گوناگون بر روی سایت، قرار دارد.

آموزش پایتون، فرصتی برای موفقیت

مکتب خونه، پایگاه اینترنتی برای آموزش رایگان پایتون

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در