مقایسه سرعت چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در گلکسی اس 20 سامسونگ


مقایسه سرعت چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در گلکسی اس 20 سامسونگ

در این ویدیو مقایسه سرعت عملکرد چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ – Samsung Galaxy S20 را مشاهده می‌کنید. شرکت سامسونگ همواره بسته به بازارهای هدف، گوشی های پرچمدار خود را در دو نسخه با چیپست اگزینوس یا اسنپدراگون معرفی و عرضه می‌کند و تلاش می‌کند تا این دو... نوشته مقایسه سرعت چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در...

در این ویدیو مقایسه سرعت عملکرد چیپست اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ – Samsung Galaxy S20 را مشاهده می‌کنید.

شرکت سامسونگ همواره بسته به بازارهای هدف، گوشی های پرچمدار خود را در دو نسخه با چیپست اگزینوس یا اسنپدراگون معرفی و عرضه می‌کند و تلاش می‌کند تا این دو نسخه عملکرد یکسان و مشابهی داشته باشند، اما بعضا مشاهده می‌کنیم که این طور نیست.

به عنوان مثال، گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۰ – Samsung Galaxy S20 در بازار کشورهای آمریکا، کانادا و کره جنوبی با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۵۰ و پردازنده ۸ هسته‌ای شامل یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی کریو ۵۸۵، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی کریو ۵۸۵ و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی کریو ۵۸۵ عرضه می‌شود. این گوشی در بازار دیگر کشورهای جهان دارای چیپست اگزینوس ۹۹۰ ، پردازشگر گرافیکی Mali-G77 MP11 و پردازنده ۸ هسته‌ای شامل دو هسته ۲.۷۳ گیگاهرتزی Mongoose M5، دو هسته ۲.۵۰ گیگاهرتزی Cortex-A76 و چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 است.

حالا می‌خواهیم ببینیم سرعت عملکرد این دو چیپست پرچمدار که با لیتوگرافی ۷ نانومتری پلاس ساخته شده‌اند در گوشی سامسونگ گلکسی S20 چه تفاوتی با یکدیگر دارد و کدام یک سریع‌تر است. در ادامه ویدیوی این مقایسه جذاب و نفس گیر را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید:

مقایسه سرعت تراشه‌ها در گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!