«شبهای پروانه ای» مجازی می شود


 «شبهای پروانه ای» مجازی  می شود

کارگاه شعر خوانی با عنوان «شبهای پروانه ای» با توجه به شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کارگاه شعر و محفل شعر خوانی با عنوان «شب های پروانه ای» که به ماهانه با حضور جمعی از دانشجویان در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان به صورت مجازی برگزار می شود. این محفل شنبه، 13 اردیبهشت ساعت 15:45 برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند از طریق @salehrahimi_b اقدام کنند.

کارگاه «شبهای پروانه ای» به همت کانون ادبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری دانشکده پزشکی و معاونت دانشجویی و فرهنگی در راستای ترویج و اعتلای فرهنگ و ادبیات فارسی و بهره گیری از قلم دانشجویان کلیه رشته های علوم پزشکی شهید بهشتی از سال قبل در حال برگزاری است. نخستین جلسه این کارگاه 29 خرداد سال 1398 در سالن فارابی دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

همه شرکت کنندگان این کارگاه پزشک، دانشجوی پزشکی و یا از اعضای هیئت علمی دانشکده های پزشکی هستند. از دانشکده های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، مامایی و پرستاری در «شبهای پروانه ای» شرکت می کنند. اصول شعر، آرایه های ادبی، قالب های شعری و یک سری متون ادبی در کارگاه «شبهای پروانه ای» تدریس می شود. قرار است، امسال کتابی حاصل از شعرهای شرکت کنندگان کارگاه «شبهای پروانه ای» منتشر شود.

این محفل زیر نظر «دکتر ناصر پروانی» از نویسندگان و شاعران جوان کشورمان به صورت ماهانه برگزار می شود. از «ناصر پروانی» تاکنون 14 عنوان کتاب منتشر شده است که 12 عنوان آن شعر است. باران، تبسم چشم، کمی دورتر از فاصله ها، دوباره می سرایمت به نام من به کام عشق، دردی به نام عشق، شعرهایم بوی باران می دهد، دلی دریاتر از دریا، یک کوزه پر از احساس، سرطان عشق، یک عاشقانه محض، نگران خودمم، دو فنجان غزل عناوین کتابهای شعر پروانی است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور