نذر فرهنگی و اهدای افطاری در راستای طرح ملی «راهکار» اجرا می‌شود


نذر فرهنگی و اهدای افطاری در راستای طرح ملی «راهکار» اجرا می‌شود

نجفی گفت: نذر فرهنگی و معیشتی بین نیازمندان و اهدای افطاری شب های قدر جهت تحقق طرح ملی راهکار برای تحقق منویات رهبری از فعالیت های کانون امام جعفر صادق(ع) قائمشهر اجرا می شود.

«خسرو نجفی»، صبح امروز (9 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: اجرای پویش نان مهربانی ویژه پخت نان و توزیع رایگان بین خانواده های نیازمند از برنامه های کانون امام جعفر صادق(علیه السلام) متانکلا قائمشهر در راستای طرح ملی راهکار است.

مدیر مسئول کانون امام جعفر صادق(علیه السلام) مسجد صاحب الزمان (عج) متانکلا قائمشهر اظهار کرد: نذر فرهنگی و معیشتی بین نیازمندان و اهدای افطاری شب های قدر جهت تحقق طرح ملی راهکار که برگرفته از رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است از فعالیت های دیگر این کانون به شمار می آید.

وی بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا و همچنین سمپاشی محل در بیش از 10 مرحله از اقدامات دیگر کانون، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج، شورای روستا و خیرین در این روزهای شیوع ویروس کرونا محسوب می شوند.

نجفی ابراز کرد: بسته های معیشتی و پول نقد به هشت خانواده نیازمند و همچنین بیماران سرطانی در طرح کمک مومنانه، اهدا شد.

وی به برگزاری باشکوه و استقبال گسترده علاقه مندان در جشن نیمه شعبان سال های گذشته اشاره کرد و گفت: هزینه های این جشن در سال جاری با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، صرف خرید 250 بسته فرهنگی شامل کتاب، شکلات و ... و توزیع آنها در متانکلا قائمشهر شد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل