قمری: بنا به شرایط موجود، با کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری فعلا تمدید قرارداد نکرده ایم


قمری: بنا به شرایط موجود، با کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری فعلا تمدید قرارداد نکرده ایم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری با توجه به شیوع کرونا و نیاز نداشتن به نیرو‌های قراردادی با کارمندان خود تمدید قرارداد نکرده است.

قمری: بنا به شرایط موجود، با کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری فعلا تمدید قرارداد نکرده ایمخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: وقتی فدراسیون دوچرخه سواری هیچ مسابقه و کلاس آموزشی ندارد یعنی عملا فدراسیون فعالیتی ندارد. کارمندانم تا اسفند ماه سال گذشته قرارداد داشته اند و ما بنا به شرایط موجود فعلا با آن‌ها قردادی تمدید نکرده ایم. در سراسر دنیا بسیاری از کارمندان بیکار شدند که دولت تدابیری را برای آن‌ها در نظر گرفته است. ما برای تمدید نکردن قرارداد با کارمندانم هماهنگ کرده ایم و قرار شد برای ۳ ما از بیمه بیکاری استفاده کنند.

او گفت: نیروی قراردادی یعنی بر اساس نیاز از آن ها استفاده شود. زمانی که نیرویی را نیاز داریم از آن استفاده می‌کنیم و زمانی که برای ما کارایی ندارد از آن استفاده نمی‌کنیم. فدراسیون دوچرخه سواری از این اقدام خوش حال نیست، اما دست فدراسیون هم بسته است.

او در پایان اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های هر تشکیلاتی نیروی انسانی است و مطمئنا با بازگشت به شرایط عادی نیرو‌های خود را باز می‌گردانیم. با نیرویی که سال‌ها تجربه کسب کرده است، قطع همکاری نمی‌کنیم. فدراسیون دوچرخه سواری با کارمندان خود تسویه حساب نکرده است و منتظر شرایط عادی هستیم.

بیشتر بخوانید: مرگ در چند قدمی رکابزنان استقامت/ جاده‌هایی مرگبار برای دوچرخه سواران

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا