کشف پرونده‌های قاچاق کالا در استان سمنان 533 درصد افزایش یافت


کشف پرونده‌های قاچاق کالا در استان سمنان 533 درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره افزایش کشفیات قاچاق در سال 98 گفت: کشف پرونده‌های مهم‌ در زمینه قاچاق سال گذشته در استان 533 درصد افزایش یافت.

سرهنگ رضا بینقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: پرونده‌های قاچاق کالای کشف شده با ارزش ریالی بیش از پنج میلیارد ریال پرونده‌های مهم گفته می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده شده در استان سمنان سال گذشته ۵۶۲ میلیارد ریال است که نسبت به سال ۹۷، ۵.۵ درصد ارزش ریالی کشفیات قاچاق افزایش یافت.

وی بیان کرد: کالای دخانی، دام سبک و دام سنگین، تجهیزات رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، کود و سموم شیمیایی، سوخت و مواد خوراکی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده در استان سمنان در سال گذشته است.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۶۷۴ نفر سال گذشته در زمینه قاچاق در استان دستگیر شدند که طبق آمار تعداد دستگیر شده‌ها در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۳.۵ درصد افزایش یافت.

بینقی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد باندهای قاچاق کالا سال گذشته به منظور مبارزه با قاچاق برای رونق تولید متلاشی شدند و انتظار می‌رود در سال جهش تولید نیز با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مبارزه با قاچاق جدی‌تر پیگیری شود.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: پلیس با جدیت انبارها و مبادی ورودی شهرهای استان را به منظور مبارزه با قاچاق کنترل می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند نکات مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !