شهید مطهری معلمی بی‌نظیر در عرصه علوم عقلی و نقلی بود


شهید مطهری معلمی بی‌نظیر در عرصه علوم عقلی و نقلی بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیخا در پیامی به مناسبت روز معلم، گفت: شهید آیت‌الله مطهری‌سیستانی، دانشمندی توانا و معلمی بی‌نظیر در عرصه علوم عقلی و نقلی بودند، ستاره‌ای درخشان از منظومه فکری امام خمینی(ره) که خود را شاگرد کوچک آن بزرگمرد تاریخ می‌دانست.

شهید مطهری معلمی بی‌نظیر در عرصه علوم عقلی و نقلی بود
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل به مناسبت روز معلم پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست. انبیاء معلم بشر هستند، معلمین واقعی بشر انبیاء بوده‌اند و به دنبال آنان اولیاء دین و اهل بیت(ع) و سپس عالمان و فقیهان و متخصصان متدین که راه واقعی را نشان داده‌اند و علم واقعی را که نشأت گرفته از علم توحید می‌باشد به بشریت یاد داده‌اند.

روز معلم مصادف است با سالروز شهادت معلم شهید آیت‌الله مطهری‌سیستانی، ایشان دانشمندی توانا و معلمی بی‌نظیر در عرصه علوم عقلی و نقلی بودند، ستاره‌ای درخشان از منظومه فکری امام خمینی(ره) که خود را شاگرد کوچک آن بزرگمرد تاریخ می‌دانست و جان خود را در راه اعتلای علمی انقلاب اسلامی در طبق اخلاص تقدیم کردند و ستاره‌ای نورانی و راهنما و راهگشا در آسمان انقلاب اسلامی شدند.

یکی از زیباترین و اثربخش‌ترین شغل‌های دنیا، شغل با عظمت معلمی است و این کار شریف چون با عشق همراه است هیچ چیز جایگزین آن نخواهد شد، معلم با عشق و ایمان خود می‌تواند در متعلم اثربخش باشد هم به او درس‌آموزی کند و هم اعتقاد و باور و تربیت را در او القا کند، معلم به درستی چون شمع می‌سوزد و به متعلمان روشنایی علم می‌بخشد.

اینجانب روز معلم را حضور تمامی دبیران و آموزگاران عزیز آموزش و پرورش، اساتید گرانقدر دانشگاه و اساتید محترم حوزه‌های علمیه صمیمانه تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را زیر سایه اهل ‌بیت عصمت و طهارت(ع) و در راستای تبعیت از فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام علی جمیع عباد الله الصالحین

علی‌اکبر کیخا
امام جمعه شهرستان زابل»

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس