نصب پلاک تلفیقی در منازل سرایان به عنوان سومین شهر خراسان جنوبی


نصب پلاک تلفیقی در منازل سرایان به عنوان سومین شهر خراسان جنوبی

طرح مشارکتی نصب پلاک تلفیقی کدپستی 10 رقمی و پلاک (آبی) شهرداری با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان با نصب در یکی از منازل فرهنگیان در شهرستان سرایان شروع شد.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «رضا مطلبی پور» شهردار سرایان عصر دیروز (۱۰ اردیبهشت) دراین مراسم با تشریح اهداف طرح، تسهیل در امور پستی و تامین آدرس‌های دقیق و ساماندهی سیما و منطر شهری به دلیل نوع پلاک اتنخابی و سهولت در امور زیربنایی مبلمان شهری را از جمله مزایای اجرای طرح عنوان کرد.

وی افزود: در طرح مشارکتی نصب پلاک تلفیقی کدپستی ۱۰ رقمی و پلاک (آبی) که با مشارکت شهرداری و اداره پست اجرایی می شود تمامی منازل در نقاط شهری شهر سرایان مجهز به نصب پلاک خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد شهروندان با استقبال از طرح، شهرداری و اداره پست را در اجرای طرح و خدمات دهی مناسب یاری کنند .

مطلبی پور بیان کرد: در آینده صدور پروانه ساختمانی و پایان کار منوط به نصب پلاک تلفیقی خواهد بود.

«مجیدی» رئیس اداره پست شهرستان سرایان هم در این مراسم از اجرای طرح پلاک کوبی منازل سرایان به عنوان سومین شهرستان استان خبر داد و بیان کرد: این طرح به صورت اینترانتی اجرا و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ثبت درخواست اینترنتی، زمینه اجرای طرح و نصب پلاک را توسط شرکت طرف قرارداد عملیاتی کنند.

به گفته وی این طرح در شهرهای آیسک و سه قلعه نیز اجرایی می شود .

مجیدی با اشاره به رشد و گسترش شهر و ساخت و سازهای جدید در سال های اخیر و اینکه اکثر این ساختمان‌ها فاقد پلاک بوده، خاطرنشان کرد: این امر شهروندان را در امر آدرس دهی با مشکلاتی مواجه کرده است که در این راستا شهرداری سرایان با مشارکت پست، اجرای طرح نصب پلاک های تلفیقی جدید را در دستور کار قرار داد.

رئیس اداره پست سرایان ادامه د اد: نصب پلاک های تلفیقی جدید با هزینه ۲۵۰ تا۳۰۰ هزار ریال در دو نوع منازل آپارتمانی و ویلایی انجام می شود .

مجیدی از فرماندار سرایان خواست در جهت تشویق شهروندان، ادارات و نهادهای دولتی و کارکنان را در مرحله اول توصیه به نصب پلاک تلفیقی کند.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال آینده تمامی اماکن حقیقی و حقوقی پلاک کوبی شود.

پایان پیام/577

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403