انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021


انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021

نسل جدید آکورا TLX 2021 یکی از مورد انتظارترین خودروهای لوکس ژاپنی است که عرضه خواهد شد مخصوصاً اینکه قرار است نسخه پرفورمنس آن با پسوند تایپ S هم تولید شود. اما آنچه باعث شده طرفداران به شدت منتظر تولید این سدان میان سایز باشند کانسپت آکورا تایپ S است که در جشنواره پبل بیچ … The post انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021 appeared first on...

نسل جدید آکورا TLX 2021 یکی از مورد انتظارترین خودروهای لوکس ژاپنی است که عرضه خواهد شد مخصوصاً اینکه قرار است نسخه پرفورمنس آن با پسوند تایپ S هم تولید شود.

انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021

اما آنچه باعث شده طرفداران به شدت منتظر تولید این سدان میان سایز باشند کانسپت آکورا تایپ S است که در جشنواره پبل بیچ 2019 معرفی شد. این طرح مطالعاتی پیش‌نمایشی از TLX استاندارد و تایپ S بود اما پرسش بزرگ این است که نسخه‌های تولیدی این خودرو تا چه میزان به نسخه مفهومی وفادار خواهند بود؟

انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021

خوشبختانه بخش اعظم جذابیت تایپ S کانسپت در TLX 2021 و به ویژه نسخه تایپ S آن حفظ خواهد شد. تصاویری که مشاهده می‌کنید این موضوع را تائید می‌کنند.

انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021

تصاویری که مشاهده می‌کنید پتنت های رسمی آکورا TLX 2021 هستند؛ اما چرا ما به نسخه استاندارد این خودرو اشاره کردیم؟ چون فاقد عناصر تایپ S همچون سپر جلوی گیرا با ورودی‌های بزرگ، دیفیوزر بزرگ و چهار خروجی و… می‌باشد.

انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021

با این وجود ما شاهد یک خودرو با ظاهر اسپورت برای اکثر افراد هستیم که درعین‌حال ظاهر و تناسبات ظریف خود را نگه داشته است. البته این اولین بار نیست که آکورا TLX 2021 را می‌بینیم زیرا در جولای 2019 هم خبرهایی درباره این خودرو منتشر شده بود.

اگرچه اطلاعات رسمی زیادی از این سدان ژاپنی در دست نیست اما می‌دانیم که هر دو نسخه TLX از پلتفرم جدیدی که به‌طور ویژه برای این خودرو طراحی شده سود خواهند برد. انتظار می‌رود پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی هوندا آکورد در نسخه پایه بکار برده شود و همکار آن نیز گیربکس 10 سرعته اتوماتیک خواهد بود. TLX جدید به‌صورت استاندارد از نوع دیفرانسیل جلو خواهد بود و نسخه چهار چرخ محرک نیز در دسترس خواهد بود.

انتشار تصاویر پتنت نسل جدید آکورا TLX 2021

اما انتظار داریم نیروبخش مدل پرچم‌دار تایپ S پیشرانه جدید 6 سیلندر توئین توربو باشد. این پیشرانه قدرت بسیار بیشتری نسبت به پیشرانه 3.5 لیتری کنونی که قدرت 290 اسبی و گشتاور 361 نیوتون متری دارد خواهد داشت. تایپ S به‌صورت استاندارد از نوع چهار چرخ محرک خواهد بود.

آکورا TLX جدید تابستان سال جاری میلادی معرفی می‌شود و مدل تایپ S نیز احتمالاً اوایل سال 2021 پدیدار خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز