رئیس کمیته پژوهشی امور حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد


رئیس کمیته پژوهشی امور حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد

تهران - ایرنا- «پیروز حناچی» شهردار تهران طی حکمی «سید مناف هاشمی» را به عنوان رئیس کمیته پژوهشی امور حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در این حکم آمده است: باعنایت به سوابق و تجارب جناب‌عالی و با توجه به نظام‌نامه پژوهشی شهرداری تهران، به‌موجب این حکم به‌عنوان «رئیس کمیته پژوهشی امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» منصوب می‌شوید.

شهردار تهران در این حکم یادآور شد: ساختار نظام پژوهشی شهرداری در جهت افزایش نقش معاونت‌های ستادی و اجرایی در سیاست‌گذاری، ساماندهی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های پژوهشی و هدایت این نوع فعالیت‌ها و نیاز مدیریت شهری در جهت دانش‌محور نمودن طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران، شکل‌گرفته است.

برگزاری منظم جلسات پژوهشی امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تعامل مناسب آن حوزه با مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از جمله وظایف کمیته مزبور بر اساس نظام‌نامه پژوهشی شهرداری تهران به شمار می رود که حناچی از هاشمی خواسته است در انجام آنها کوشا باشد.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرده است که هاشمی با نگاه دقیق علمی در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» و ارتقای خدمات به شهروندان، نسبت به گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش گام بردارد.

مناف هاشمی به تازگی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران منصوب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...