شعله گاز طبیعی در 4 شهر فارس روشن می‌شود


شعله گاز طبیعی در 4 شهر فارس روشن می‌شود

مدیرعامل گاز فارس با اشاره به جرایی شدن عملیات گازرسانی به 9 شهر در فارس، اعلام کرد که تا پایان امسال حداقل عملیات گازرسانی به 4 شهر تکمیل خواهد شد.

غلامعباس حسینی شنبه ۱۳ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید و ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده صنایع کوچک و بزرگ استان از انرژی پاک و ارزان، برنامه ریزی لازم برای گسترش حداکثری شبکه‌های گازرسانی با تمام ظرفیت انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴ شهر دوزه، کامفیروز، خانیمن و چاهورز به شهرهای گازدار استان پیوستند، افزود: امسال نیز عملیات گازرسانی به ۹ شهر رستاق، فدامی، دوبرجی، بیرم، عماد شهر، دهکویه، جویم، بنارویه و دهرم در شهرستانهای داراب، لارستان، لامرد و فراشبند در حال انجام است و تا پایان امسال ۴ شهر از این مجموعه گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس همچنین تعداد شهرهای گازرسانی شده استان را ۱۰۱ شهر اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جامعه شهری استان ۹۸.۷ درصد و با پایداری مداوم عرضه انرژی، زمینه مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال فراهم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی