آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپد


آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپد

رسانه کلیک – بسیاری از کاربران از دستگاه صوتی منحصر به فرد اپل استفاده نمی کنند. در این مطلب، نحوه غیر فعال کردن سیری روی گوشی آیفون یا آیپد آموزش داده می شود. دستیار صوتی انحصاری اپل، یعنی سیری ممکن است کاربرد چندانی برای تمام افراد نداشته باشد. اگر شما هم تمایلی به استفاده از […] نوشته آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپد اولین...

رسانه کلیک – بسیاری از کاربران از دستگاه صوتی منحصر به فرد اپل استفاده نمی کنند. در این مطلب، نحوه غیر فعال کردن سیری روی گوشی آیفون یا آیپد آموزش داده می شود.

دستیار صوتی انحصاری اپل، یعنی سیری ممکن است کاربرد چندانی برای تمام افراد نداشته باشد. اگر شما هم تمایلی به استفاده از این دستیار نداشته و یا اشتباها با زدن دکمه کناری یا ذکر عبارت Hey Siri موجب فراخوانی سیری شده اید، می توانید برای همیشه آن را در آیفون یا آیپد خود غیر فعال کنید.

نحوه غیر فعال کردن سیری

غیر فعال سازی سیری در طی چند مرحله ساده انجام می شود. ابتدا اپلیکیشن Settings را روی آیفون یا آیپد خود باز کرده و سپس گزینه Siri Search را انتخاب کنید.

آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپددر این قسمت، دکمه لغزنده کنار گزینه های زیر را خاموش کنید:

Listen for “Hey Siri”

Press Side Button for Siri

Allow Siri When Locked (اگر تنها مایل به غیر فعال کردن سیری روی صفحه قفل گوشی هستید).

آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپدپس از غیر فعال کردن دو گزینه اول، کادری برای شما ظاهر می شود و از شما می پرسد که آیا واقعا خواستار خاموش کردن سیری هستید یا خیر. پس روی دکمه Turn Off Siri ضربه بزنید.

آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپدبه همین سادگی، دستیار سیری روی آیفون یا آیپد غیر فعال می شود.

نحوه غیر فعال سازی توصیه های سیری روی آیفون یا آیپد

سیری در ابتدا در نقش یک دستیار صوتی روی آیفون و آیپد ظاهر شد. اما با گذشت زمان بهبود پیدا کرده و در حال حاضر می تواند تمام قابلیت های توصیه هوشمند را ارایه دهد.

از توصیه های اپلیکیشن در حین جستجو گرفته تا اعلان های هوشمند در صفحه قفل (که البته برای برخی آزار دهنده است)، همه چیز توسط سیری کنترل می شود. اما نگران نباشید. تمام این توصیه ها و اعلان ها را می توان غیر فعال کرد. برای این کار، مجددا به اپلیکیشن Settings رفته و گزینه Siri Search را انتخاب کنید.

سپس در منوی ظاهر شده، گزینه Siri Suggestion را انتخاب کنید. در این قسمت روی دکمه های لغزنده کنار گزینه های زیر ضربه زده و آن ها را غیر فعال کنید:

Suggestions In Search

Suggestions in Look Up

Suggestion On Lock Screen

آموزش گام به گام غیر فعال کردن سیری روی آیفون و آیپدپس از غیرفعال کردن سیری روی آیفون یا آیپد، بهتر است تاریخچه آن را نیز از روی دستگاه پاک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک