تیراندازی اشرار مسلح به یک راننده کامیون در جاده دلگان + فیلم


تیراندازی اشرار مسلح به یک راننده کامیون در جاده دلگان + فیلم

حوادث رکنا: در جاده ایرانشهر بزمان راننده کامیون مورد حمله مسلحانه اشرار قرار گرفت متاسفانه در این جاده حوادث این چنینی بسیار رخ می دهد و در سال جدید این دومین مورد است که رانندگان مورد حمله قرار می گیرند.

به گزارش رکنا، شامگاه ۱۲ فروردین یک راننده کامیون توسط اشرار در جاده ایرانشهر-بزمان مورد سوء قصد قرار گرفت و کشته شد اکنون خبر می‌رسد شامگاه پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت نیز یک کامیون در جاده دلگان به بمپور مورد تیراندازی اشرار قرار گرفته که خوشبختانه این حادثه، تلفات جانی نداشته است.

در این ویدیو دیده می شود که اشرار مسلح به کامیون حمل بار شلیک کردند و علاوه بر زخمی کردن راننده بار وی را به سرقت می برند.

یک راننده کامیون به دست اشرار به قتل رسید

هرچند عامل اصلی قتل محمد تقی مهابادی راننده کامیونی که فروردین ماه توسط اشرار کشته شده بود، درکمتر از یک هفته و در روز 18 فروردین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید و همچنین سه تن از همدستان وی دستگیر شدند اما رانندگان کامیون از وقوع حوادث مشابه و حمله متعدد اشرار مسلح به کامیون‌ها با هدف سرقت از رانندگان در این مسیر خبر می‌دهند.

بر اساس آن‌چه یک راننده کامیون مطرح کرد: در تاریخ چهارم اردیبهشت یک دستگاه کامیون در مسیر دلگان به بمپور در استان سیستان و بلوچستان و در حوالی ایرانشهر مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت که اگرچه این حادثه تلفات جانی نداشت اما موجب زخمی شدن راننده و خسارت به خودروی وی شد.رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس