مجوز واحدهای غیرفعال ناحیه صنعتی سورشجان تا یک‌ماه آینده لغو می‌شود


مجوز واحدهای غیرفعال ناحیه صنعتی سورشجان تا یک‌ماه آینده لغو می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد گفت: واحدهایی که در ناحیه صنعتی سورشجان مستقر شده و پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته یا راه‌اندازی نشده‌اند تا یک‌ماه فرصت دارند اقدامات لازم را برای فعال‌کردن واحد خود انجام دهند در غیر این‌صورت مجوز واحد لغو می‌شود.

سپنتا حبیبی ۱۳ اردیبهشت‌ماه در حاشیه برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات نواحی صنعتی سورشجان و خوی در گفت‌وگو با ایسنا از تعیین مهلت یک‌ماهه برای واحدهای مستقر غیرفعال در شهرک صنعتی سورشجان خبر داد و اظهار کرد: واحدهایی که در این ناحیه صنعتی مستقر شده و پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته یا راه‌اندازی نشده‌اند تا یک‌ماه فرصت دارند اقدامات لازم را برای فعال‌کردن واحد خود انجام دهند در غیر این‌صورت مجوز واحد لغو می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد افزود: توسعه ناحیه صنعتی سورشجان در دستور کار شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است، همچنین امور اراضی باید نسبت به واگذاری مالکیت اراضی این ناحیه اقدامات لازم را انجام بدهد.

وی در پایان تأکید کرد: باید ظرف مدت یک‌ماه مشکل ناحیه صنعتی خوی برای استقرار صنایع یک و ۲ با عنوان مجتمع صنفی خوی انجام گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!