پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، هشدار داد


پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، هشدار داد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ضمن توصیه به سرمایه‌گذاران تازه وارد در بازار بورس گفت: این افراد تا حد امکان از سرمایه‌گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهادهای تخصصی مراجعه کنند.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به استقبال بی‌سابقه مردم از بازار بورس اظهار کرد: بازار بورس در هفته‌های گذشته روزهای طلایی را سپری کرده و رشد قابل توجه شاخص بورس در روزهای اخیر باعث شد تا افرادی که تاکنون فقط اسم بورس را شنیده بودند و هیچ شناختی از آن نداشتند، با سرمایه اندک وارد این بازار شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: باید در نظر داشت بی‌اطلاعی تازه‌واردان از نحوه خرید و فروش سهام در بورس می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و در صورت عدم توجه به خیلی از موارد، افراد را با تهدیداتی مواجه کند.

وی ادامه داد: در این راه باید افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری با کارشناسان اقتصادی درحوزه سرمایه و بورس مشورت کرده تا با سرمایه‌گذاری صحیح ریسک سرمایه‌گذاری را به حداقل برسانند.

این مقام انتظامی در راستای صیانت از بروز معضلات اقتصادی و آسیبهای مربوطه به افراد تازه‌وارد سرمایه‌گذار در بورس توصیه کرد: بازار سرمایه نیاز به صبر دارد و هموطنانی که سرمایه‌گذاری می‌کنند باید در نظر داشته باشند که این نوع از بازار بلندمدت بوده و نباید هیجانی عمل کنند و با سرمایه‌های غیرلازم خود وارد بورس شوند.

مقیمی از افرادی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده‌اند، خواست تا حد امکان از سرمایه‌گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهادهای تخصصی مراجعه کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با توجه به مأموریتهای این پلیس، مبنی بر پیش‌بینی و پیشگیری از جرایم اقتصادی و جلوگیری از تهدیدات و آسیبهای اقتصادی به عموم هموطنان که به سرمایه‌گذاری در بورس روی آورده‌اند، هشدار داد که با آموزش و تخصص کافی در این راه قدم برداشته و با شناخت ناکافی به جای سودآوری، اصل سرمایه خود را از دست ندهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی