تجلیل دژبان ارتش از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزگر


تجلیل دژبان ارتش از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزگر

مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان فیروزگر تهران با حضور سرتیپ دوم حسینی، فرمانده دژبان کل ارتش و گروه رزم نوازان این یگان برگزار شد.

تجلیل دژبان ارتش از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزگربه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین تاکیدات فرمانده کل ارتش توانستیم در هفتمین بیمارستان در سطح تهران بزرگ حضور پیدا کنیم و به نمایندگی پیام قدردانی خانواده بزرگ ارتش را به مدافعان سخت کوش سلامت برسانیم و بیان کنیم در کنارتان ایستاده ایم.
وی در ادامه افزود: کادر درمانی بیمارستان‌ها جهت مقابله با ویروس کرونا جانانه و جهادگرانه و خالصانه زحمت کشیدند و به دنیا اثبات کردند که ایران اسلامی عزیز در حوزه پزشکی و درمان و بهداشت سرآمد است.
فرمانده دژبان کل ارتش در ادامه گفت: اقدامات خالصانه و مجاهدانه پرسنل درمانی کشورمان ستودنی است و حقیقتا یادآور دورانی است که مدافعان کشور شبانه روز ایستادگی کردند و حماسه دفاع مقدس را خلق کردند؛ امروز هم این عزیزان با زحمات شبانه روزی خود ایستاده‌اند تا دوباره حماسه سازی کنند و این ویروس منحوس را ریشه کن کنند.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار، رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش نیز گفت: امروز آمده‌ایم در کنار پزشکان و پرستاران باشیم تا از نزدیک شاهد عزت کشورمان که به رخ جهانیان کشیده شده باشیم و این مهم نیست مگر به تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت که با استعانت از درگاه خداوند خالصانه ایستادگی کردند.
در پایان این مراسم از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزگر با اهدای گل و همچنین اجرای نوا‌های حماسی توسط رزم نوازان دژبان کل ارتش تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !