مدیران NBA به عقب انداختن تاریخ آغاز فصل 2020-2021 فکر می‌کنند؛ مراسم قرعه‌کشی تیم‌ها برای درفت نیز به تاخیر افتاد


مدیران NBA به عقب انداختن تاریخ آغاز فصل 2020-2021 فکر می‌کنند؛ مراسم قرعه‌کشی تیم‌ها برای درفت نیز به تاخیر افتاد

دو رویداد Draft Lottery و Draft Combine با تاخیر برگزار خواهند شد. احتمالا مراسم درفت NBA نیز با تاخیر...

طرفداری - آدام سیلور، سرپرست NBA و سایر اعضای هیئت مدیره NBA، روز جمعه درباره به تاخیر انداختن تاریخ شروع فصل 2020-2021 لیگ تا ماه دسامبر صحبت کردند.

پس از واکنش لبران جیمز با شایعه لغو کامل فصل جاری NBA، حالا خبرهای جدیدی از وضعیت لیگ به گوش می‌رسد. بنا بر گفته‌های منابع آگاه، برنامه‌ریزی NBA برای آینده در سایه بحران پاندمی کرونا، مستقل از تصمیم مدیران لیگ درباره سرنوشت فصل جاری خواهد بود. بر اساس گزارش ESPN، اعضای هیئت مدیره NBA در روز جمعه به تعویق دو مراسم مهم در تقویم سالانه NBA رأی دادند: Draft Lottery (قرعه‌کشی تیم‌های برای ترتیب یارکشی در درفت) و Draft Combine (تست‌های فنی و پزشکی بازیکنان درفت). هیئت مدیره هنوز برای تعویق مراسم اصلی درفت که برای برگزاری در تاریخ 25 ژوئن تعیین شده بود تصمیم نگرفته‌ اما احتمالا به‌زودی مراسم درفت 2020 نیز با تاخیر روبه‌رو خواهد شد.

همچنین از دیگر موضوعات این جلسه، به تاخیر انداختن تاریخ آغاز فصل بعد مسابقات NBA بود. این کار با هدف خریدن زمان بیشتر برای بازگرداندن تماشاگران به استادیوم‌ها در بیشترین تعداد ممکن بازی‌ها انجام خواهد شد. البته در حال حاضر تصمیم نهایی برای تغییر تقویم فصل 2020-2021 اتخاذ نشده است و گفتگو در این زمینه ادامه خواهد داشت. با توجه به پاندمی کرونا، NBA انتظار دارد برای بازگشت فوری هواداران به استادیوم‌ها طی ماه‌ها و سال آتی، موانعی پیش بیاید. اگر فصل جاری از سر گرفته شود و تا ماه سپتامبر یا حتی اکتبر به پایان برسد، در این صورت تاخیر در آغاز فصل 2020-2021 نیز اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. مدیران از فصلی صحبت کردند که قبل از کریسمس آغاز شود و تا اواخر ماه جولای یا ابتدای آگوست ادامه یابد و مراسم درفت و همچنین فری ایجنسی نیز در پایان همان فصل برگزار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر