استاندارالبرز: فعالان اقتصادی برای جهش تولید آماده هستند


استاندارالبرز: فعالان اقتصادی برای جهش تولید آماده هستند

کرج - ایرنا- استاندار البرز با گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت : فعالان اقتصادی این استان برای تحقق شعار جهش تولید آماده هستند.

عزیزاله شهبازی شامگاه شنبه در بازدید از مجموعه بزرگ تولید تراورس در فردیس، افزود: در سال جهش تولید، تمام فعالان اقتصادی در حال مهیا کردن خود برای حرکت در مسیر تحقق جهش تولید طبق منویات مقام معظم رهبری هستند و دولت نیز از هیچ گونه تلاش و حمایتی برای نیل به این هدف بزرگ فروگذار نخواهد کرد و البرز نیز به طور قطع جایگاه مهم و تعیین کننده ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای رفع موانع شرکت تراورس اقداماتی صورت گرفته و نتایج خوبی نیز در برداشت، ادامه داد: اکنون بیش از ۱۵۰ نفر در شعبه مرکزی این واحد مشغول به کار هستند و کل نیاز کشور در حوزه تراورس از طریق تولیدات این واحد تامین می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه فعالیت این واحد، در زمینه دیوارها و قالب های بتنی است ، گفت: براساس طرح مطالعاتی این واحد، تولید تراورس های ویژه مترو نیز آغاز می شود.

وی افزود: این واحد در صورت حمایت و تامین نیاز، ظرفیت افزایش برابری نیر۲ وهای شاغل (۳۰۰ نفر) خود را دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه مواد اولیه تولیدات این شرکت از کارخانه سیمان آبیک و میلگردها از خوانسار تامین می شود، گفت: این واحد آمادگی دارد که ظرفیت تولید را به روزانه یک هزار و ۶۰۰ تراورس افزایش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش