گوشی هوشمند در اختیار دانش آموزان بی بضاعت هرمزگان قرار می گیرد


گوشی هوشمند در اختیار دانش آموزان بی بضاعت هرمزگان قرار می گیرد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: گوشی هوشمند جهت آموزش تحصیلی در اختیار دانش آموزان بی بضاعت ومحروم استان قرار می گیرد.

فریدون همتی عصر شنبه در نشست شورای آموزش وپرورش استان افزود: دانش آموزانی در مناطق هرمزگان هستند که از پوشش اینترنتی برخوردار بوده اما دستگاه های هوشمند برای آموزش از طریق فضای مجازی را ندارند که این دستگاه ها تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.
وی بیان داشت: برای این مهم پیگیری و مکاتباتی با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه کشور خواهیم داشت.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: از ابتدای تعطیلی مدارس تاکنون به علت شیوع کرونا، معلمان از طریق فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی نسبت به تدریس و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان اقدام کرده‌اند.
وی یادآورشد: همچنین برای تداوم سال تحصیلی (۹۸-۹۹) درسنامه مکتوب در اختیار دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و بدون پوشش اینترنت و تلویزیون قرار گرفت.
همتی همچنین بر لزوم توجه ویژه به دانش آموزان پیش دانشگاهی در آستانه شرکت در آزمون سراسری (۹۹ ) ورود به دانشگاه ها تاکید کرد.
وی بیان داشت: از طریق فضای مجازی و صدا و سیما برنامه های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی هرمزگان تهیه و ارائه شود تا شاهد موفقیت بیشتر آن ها در آزمون سراسری باشیم.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در سالجاری ۶۰۰ کلاس درس جدید در استان با مشارکت خیران، بنگاه‌های اقتصادی و با استفاده از بودجه‌های استانی و ملی، تکمیل و به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ادامه دار شده است و هر چند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی روند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را مرتفع کند و برنامه شاد طراحی شد که نیاز به گوشی های هوشمند دارد.
درسال تحصیلی جدید بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز در مقطع پیش دبستانی، دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی