مدیر برنامه آندره دویزیوسو : عجله ای برای تمدید قرارداد نداریم


موتوجی‌پی ایران – سایمون باتیستلا، مدیر برنامه آندره دویزیوسو، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که نیاز دوکاتی به دویزیوسو خیلی بیشتر از نیاز این موتور سوار ایتالیایی به دوکاتی است. چندی پیش، تیم دوکاتی تمایل خود را برای جذب دو موتورسوار تیم یاماها یعنی ماوریک وینالس و فابیو کوارتارارو نشان داد. اما پس از امضاء قرارداد این دو موتورسوار با تیم یاماها...

موتوجی‌پی ایران – سایمون باتیستلا، مدیر برنامه آندره دویزیوسو، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که نیاز دوکاتی به دویزیوسو خیلی بیشتر از نیاز این موتور سوار ایتالیایی به دوکاتی است.

چندی پیش، تیم دوکاتی تمایل خود را برای جذب دو موتورسوار تیم یاماها یعنی ماوریک وینالس و فابیو کوارتارارو نشان داد. اما پس از امضاء قرارداد این دو موتورسوار با تیم یاماها فکتوری ریسینگ، موقعیت آندره دویزیوسو مستحکم تر شد و احتمال تمدید قرارداد وی برای فصل 2021 و پس از آن افزایش یافت. همچنین تیم دوکاتی برای جذب موتورسوار تیم سوزوکی، یعنی جوان میر، نیز بی میل نبود اما این موتورسوار هم به همراه هم‌تیمی خود، یعنی الکس رینز، قرارداد خود را با تیم سوزوکی تمدید کرد. از این رو دوکاتی با کمبود گزینه‌های مناسب برای جذب موتورسوار رو به رو شد.

باتیستلا در مصاحبه خود در این رابطه گفت:

دست دویزیوسو برای امضاء قرارداد با دوکاتی کاملا باز است. او عجله‌ای برای تمدید قرارداد خود ندارد. در واقع آن میزان که دوکاتی محتاج دویزیوسو است، دویزیوسو به این تیم نیاز ندارد.

هدف صرفا پرکردن جای یک موتورسوار نیست بلکه بحث داشتن تکنیک و مهارت برای جلو بردن یک پروژه است. باید بگویم هیچ مذاکراتی تا اواسط ماه می آغاز نخواهد شد.

مدیر برنامه آندره دویزیوسو : عجله ای برای تمدید قرارداد نداریممدیر برنامه آندره دویزیوسو : عجله ای برای تمدید قرارداد نداریم آندره دویزیوسو و ولنتینو روسی

برنامه آندره دویزیوسو برای ادامه فعالیت در موتوجی‌پی

در سال گذشته، شایعاتی مبنی بر افزایش تنش میان آندره دویزیوسو و مدیر تیم دوکاتی منتشر شد. این موتورسوار در سال 2016 عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت اما در سال‌های اخیر پیوسته در جایگاه دوم موتورسواران این سطح از مسابقات قرار داشت. دویزیوسو از نظر سنی، بعد از ولنتینو روسی و کال کراچو، سومین موتورسوار فعال در موتوجی‌پی است اما با توجه به فعالیت‌های وی، به نظر نمی‌رسد که این موتورسوار به فکر بازنشستگی باشد.

مدیر برنامه وی در ادامه گفت:

آندره فعلا تصمیم بر ادامه فعالیت در موتوجی‌پی دارد. این قضیه که دوکاتی در پی جذب موتورسواران از تیم‌های دیگر است، او را ناراحت نمی‌کند زیرا این واضح است که تیم‌ها پیوسته به دنبال جذب جوانان با استعداد در این رشته می‌باشند.

مهمترین مسئله برای دویزیوسو هنگام تصمیم گیری، ماهیت پروژه و افراد دخیل در آن است. درست است که بین آندره و مدیر تیم دوکاتی تنشی ایجاد شد اما این تنش به تقویت پروژه ما کمک کرد زیرا در واقع این تنش، ناشی از تحمیل نظر فردی بر فرد دیگر نبوده. بلکه برای گام برداشتن به سمت پیروزی بوده است.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک