کافه امجدیه تهران


کافه امجدیه تهران ، کافه ای معروف در یک محله ی قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است. این کافه در خیابان بهار و محله ی زیبای امجدیه و خیابان ورزنده واقع شده است که این خیابان از خیابان های معروف محله ی امجدیه به شمار می رود. محله ی امجدیه در جنوب میدان هفت […] نوشته کافه امجدیه تهران اولین بار در جامع ترین سایت جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ایران |...

کافه امجدیه تهران ، کافه ای معروف در یک محله ی قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است. این کافه در خیابان بهار و محله ی زیبای امجدیه و خیابان ورزنده واقع شده است که این خیابان از خیابان های معروف محله ی امجدیه به شمار می رود. محله ی امجدیه در جنوب میدان هفت تیر قرار دارد و اگر به آن جا بروید شاهد کافه های زیادی نخواهید بود به همین دلیل کافه ی امجدیه، شهرت خوبی در این خیابان و محله پیدا کرده است.

کافه امجدیه تهران

کافه امجدیه تهران

کافه امجدیه تهران با تنوع غذایی زیاد و غذاهای خاص و همچنین یک فضای نوستالژی، انتخاب خوبی برای قرارهای دوستانه و دورهمی های شما می باشد.
معماری داخلی کافه و دکور آن بسیار چشم نواز است به طوری که روی دیوار ها شاهد قاب عکس های مختلف و متنوعی خواهید بود، مانند عکس هایی قدیمی از تیم های فوتبال و همچنین جام های ورزشی که در گوشه ای از کافه به چشم می خورند.

پنجره های کافه امجدیه قدی و بزرگ هستند که تعداد آن ها زیاد بوده و دورتا دور کافه را گرفته اند و فضایی نورگیر و دل باز را در کافه ایجاد کرده اند.
اگر شما به خواندن کتاب و به ویژه کتاب های عکاسی علاقه مند باشید، می توانید از کتاب هایی که در کافه امجدیه وجود دارد استفاده کنید و مشغول مطاله ی کتاب و مجلات شوید.

کافه امجدیه تهران

کافه امجدیه تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد