تلاش کارگران مانع تعبیر خواب حاکمان کاخ سفید شد


تلاش کارگران مانع تعبیر خواب حاکمان کاخ سفید شد

خبرگزاری آریا- رئیس مجلس گفت: کارگران با فداکاری و تلاش شبانه روزی کشور را اداره کرده و می‌کنند و اجازه ندادند خواب حاکمان کاخ سفید در ایران تعبیر شود.

تلاش کارگران مانع تعبیر خواب حاکمان کاخ سفید شد
خبرگزاری آریا-رئیس مجلس گفت: کارگران با فداکاری و تلاش شبانه روزی کشور را اداره کرده و می‌کنند و اجازه ندادند خواب حاکمان کاخ سفید در ایران تعبیر شود.
به گزارش آریا، آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود، افزود: لازم می‌دانم از مراحم رهبر معظم، مراجع عظام تقلید، علما، دانشمندان و سایر دوستان تشکر نمایم و روز کارگر را به همه کارگران سختکوش کشور تبریک عرض می‌کنم که در شرایط سخت که با شیوع کرونا به وجود آمد مجاهدانه برای رفع نیاز‌های کشور تلاش نمودند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگران در نبردی که آمریکا با تحریم خود ضد ملت ایران ایجاد نمود با فداکاری و تلاش شبانه روزی کشور را اداره کرده و می‌کنند و اجازه ندادند خواب حاکمان کاخ سفید در ایران فراگیر شود.
تلاش‌ها برای بهبودی مبتلایان به کرونا در حافظه تاریخی کشور خواهد ماند
رئیس مجلس شورای اسلامی، بهبودی 80 درصد مبتلایان بیماری کرونا را نتیجه برنامه ریزی‌های وزارت بهداشت و همگان دانست که در حافظه تاریخی کشور به نام تک تک جوانمردان رقم خواهد خورد.
آقای علی لاریجانی در ادامه نطق از پیش از دستور مجلس، تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها و مردم در خانه ننشستند، برخی از دستگاه‌ها و مردم تلاش کردند تا کالا‌های مورد نیاز را به دست مردم برسانند و در صحنه مجاهدت ارزشمند گام نهادند.
آقای لاریجانی افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود بیماران کرونایی قابل تقدیر است، اینکه 80 درصد کسانی که درگیر بیماری کرونا بودند، بهبود یافتند، نتیجه برنامه ریزی‌های وزارت بهداشت و همگان بوده و در حافظه تاریخی کشور به نام تک تک جوانمردان رقم خواهد خورد.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنانش روز معلم را به تمامی معلمان تبریک گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت