فروش ماسک، راز 200 سرقت را برملا کرد


ماموران پلیس با دستگیری فردی که در حال فروش ماسک در خیابان بود به باندی حرفه‌ای که از بیش از 200 خودرو در پایتخت سرقت کرده بود، رسیدند.

ماموران پلیس با دستگیری فردی که در حال فروش ماسک در خیابان بود به باندی حرفه‌ای که از بیش از ۲۰۰ خودرو در پایتخت سرقت کرده بود، رسیدند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش ماموران کلانتری بهارستان فردی را که در حال فروش ماسک در این محدوده بود شناسایی و دستگیر کردند که با دستگیری وی مشخص شد ماسک‌های سرقتی و مربوط به سرقتی است که چندی قبل در همین محدود و از صندوق عقب یک دستگاه سواری سمند انجام شده بود.

در همین راستا نیز متهم دستگیر شده که به گفته خودش ۱۲هزار ماسک را به سرقت برده و بیش از نیمی آنها را به فروش رسانده بود، برای ادامه تحقیقات و کشف دیگر جرائم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با انتقال سارق به مقر پلیس، او تحت بازجویی قرار گرفته و به سرقت ماسک ها اقرار کرد. همچنین معترف شد که نیمی از ماسک ها را در خانه یکی از همدستانش پنهان کرده است که ماموران نسبت به دستگیری این فرد نیز اقدام کردند. همچنین سوابق متهم را نیز مورد بررسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد وی دارای چندین فقره سرقت است.

با کسب این اطلاعات متهم بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت به انجام سرقت از داخل بیش از۲۰۰ دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان ایران، خیابان جمهوری و ... اعتراف کرد و این فرد همدستانش را هم معرفی کرد که این افراد نیز از سوی ماموران پلیس دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر اعلام کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403