لندو نوریس اسیر حسادت سایمن پجنود


فرمول یک ایران – لندو نوریس و مدیر تیم فرمول یک مکلارن زاک براون به عملکرد زشت سایمن پجنود قهرمان حال حاضر مسابقه ایندیاناپولیس 500 و جمله “باید لندو را از مسابقه خارج کنیم” اعتراض کردند و مکس ورشتپن نیز به دفاع از لندو نوریس برخاست. در مسابقه مجازی ایندی کار (iRacing)، لندو نوریس به سمت شعاع داخلی پیچ شماره 2 شیرجه می زند و از گراهام راهال عبور...

فرمول یک ایرانلندو نوریس و مدیر تیم فرمول یک مکلارن زاک براون به عملکرد زشت سایمن پجنود قهرمان حال حاضر مسابقه ایندیاناپولیس 500 و جمله “باید لندو را از مسابقه خارج کنیم” اعتراض کردند و مکس ورشتپن نیز به دفاع از لندو نوریس برخواست.

در مسابقه مجازی ایندی کار (iRacing)، لندو نوریس به سمت شعاع داخلی پیچ شماره 2 شیرجه می زند و از گراهام راهال عبور می کند تا بتواند به پیشتازی در مسابقه ایندی 500 برسد، راهال نیز برای اینکه با پجنود برخورد نکند خودش را کنار گرفت. پجنود به پیت بازگشت و در رادیو تیمی بیان کرد که “ما باید لندو را از مسابقه خارج کنیم، بیاید این کار را کنیم“.

دو دور به پایان مسابقه مانده بود که نوریس به پیچ چهار رسیده بود و دید که پجنود با سرعت خیلی کمی دارد رانندگی می‌کند. درست پیش از آنکه نوریس به پجنود برخورد کند، پجنود گفته بود:

اوه، من داشتم پیت می کردم و نمی خواستم این کار را انجام دهم… نمی خواستم که با او تصادف کنم.

لندو نوریس و سایمن پجنود پس از مسابقه باهم صحبت کردند و نوریس ادعا کرد که پجنود به خاطر حسادتی که داشت نمی خواست که او برنده شود و می خواست که در مسابقه ایندی 500، یک راننده ایندی کار به پیروزی برسد نه یک راننده فرمول یک.

تا به آن لحظه، نوریس هنوز استریم پجنود را ندیده بود که این قهرمان در آن گفته بود که می خواهد این راننده بریتانیایی را از مسابقه خارج کند.

نوریس که پس از آن داشت با مکس ورشتپن صحبت می کرد، بالاخره خیلی زود توانست استریم پجنود و صحبت های او را بشنود:

حتی، مهندس او نیز می گوید که “بیا این کار را انجام دهیم”!!! آره آفرین استراتژی قشنگی بود. این دیگر نهایت کار بود. من حتی قبلا هم گفته بودم که “پجنود می خواهد مرا از مسابقه خارج کند” و مهندسم می گفت خب حالا ببینیم چه می شود. دو ثانیه بعد من برعکس شده بودم.

استریم نام کسی که لندو دارد با او صحبت می کند را نشان نمی دهد ولی صدای مکس ورشتپن کاملا مشخص است و مکس می گوید:

این احمقانه ترین چیزی بود که من تا به الان دیدم. خیلی احمقانه بود اینکه روی توییچ چنین چیزی را بگوید که “باشه بریم و او را از مسابقه خارج کنیم”. منظور من اینه که اگر می خوای انجام بدی خب برو انجام بده، چرا در موردش حرف می زنی!

لندو نوریس اسیر حسادت سایمن پجنودلندو نوریس اسیر حسادت سایمن پجنود لندو نوریس

نوریس در حال تماشا و بررسی مسابقه خودش بود که می گوید:

اااه، کاملا معلومه که پاش رو از روی گاز برداشته!(تصادف اتفاق می دهد و پجنود می گوید که دارد به پیت می رود و لندو می خندد). لندو که پیوسته می خندد می گوید او خیلی دروغگوست. واقعا او یک فرد با شخصیتیست! حتی مهندسش هم دارد میخندد…

پجنود که در ویدیو بازپخش می گوید “من که قصد تصادف کردن با نوریس را نداشتم”، لندو می گوید:

نه رفیق تو دقیقا همین قصد رو داشتی. چه آدم بازنده ای!

زاک براون مدیر تیم فرمول یک مکلارن در پیام های توییتری رفتار زشت سایمن پجنود و سانتینو فروچی(فروچی به پیشتاز مسابقه، الیور اسکو که راننده تیم مکلارن بود) را انتقاد کرد و در مورد عملکرد فروچی بیان کرد که:

اصلا تعجب نکردم!

او در مورد صحبت های پجنود در استریمش بیان کرد:

این چیزی نیست که شما از یک قهرمان انتظارش را داشته باشید.

اسکات مکلاکلین برنده نهایی مسابقه مجازی ایندی 500 شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش