راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار


مطلب راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ آیا با 3 میلیون تومان میتوان گوشی مناسبی تهیه کرد؟ با ما باشید تا فهرستی از بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. افزایش قیمت دلار،...

آیا با 3 میلیون تومان میتوان گوشی مناسبی تهیه کرد؟ با ما باشید تا فهرستی از بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

افزایش قیمت دلار، بالا رفتن قیمت گوشی، فقدان برند مناسب داخلی و مسائلی از این دست، خرید گوشی مناسب را در سالهای اخیر با معضلات خاصی مواجه کرده است.

اگر تا همین دو سال پیش با سه میلیون تومان میتوانستید یکی از پرچمداران را به تملک درآورید، الان برای خرید پرچمداران جدید اندرویدی از برندهای مختلف باید روی هزینه ای بین 4 تا 8 میلیون تومان حساب کنید.

گوشی زیر 4 میلیون تومان چطور؟ بله که هست، اما نه پرچمدار است و نه میتوان گفت میان رده به معنای خاص کلمه. بلکه این دسته از گوشی ها با قابلیت های عادی پرچمداران سالهای گذشته، منتهای مراتب با کمی تغییرات ظاهری و به روزرسانی به بازار ارائه می‌شوند.

در این میان اما کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از کمپانی های اسم و رسم دار، مشتریان متوسط خود را فراموش نکرده است. این کمپانی خوشبختانه و برخلاف برخی دیگر از شرکت های تولید کننده اسمارت فون های اندرویدی، میان رده های پرتعداد و خوبی با قیمت مناسب را ارائه می‌کند.

در همین راستا و در این گفتار می‌کوشیم شما را با برخی از بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان آشنا کنیم.

بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

خوشبختانه برخلاف سال‌های پیش که بیشتر گوشی‌های اقتصادی، محصولاتی ناکارآمد، ضعیف با حداقل امکانات بودند، امسال اگر به‌دنبال بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان باشید، می‌توانید انتخاب‌های خوبی داشته باشید که توانایی تامین نیاز‌ها را در حد خوبی و برای چند سال خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی 2020 بازار راهنمای خرید بهترین گوشی هواوی 2020 در بازار راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 در بازار بهترین گوشی سامسونگ تا 4 میلیون تومان در بازار

بازار گوشی‌های اقتصادی در ایران (که در حال حاضر حداکثر قیمت آن‌ها را سه میلیون تومان می‌دانیم)، در اختیار شرکت‌های هوآوی، شیائومی و سامسونگ است.

ما در این گفتار اما با بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون سروکار خواهیم داشت. اما ابتدا ذکر نکاتی پیش از خرید گوشی لازم به نظر میرسد.

نکاتی مهم پیش از خرید گوشی

از گوشی خود چه توقعی دارید؟

قبل از خرید گوشی خیلی مهم است که بدانید چه توقعی از یک گوشی خوب دارید و یه نظر شما یک گوشی خوب چه گوشی است. گوشی شما باید بتواند نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد و شاید نیاز شما با نیاز دوست‌تان متفاوت باشد.

به طور مثال اگر دوربین گوشی برای شما بسیار مهم است شاید برای پدرتان چندان تفاوتی نداشته باشد چون اصلا اهل عکس انداختن و سلفی گرفتن نیست و این کار را فقط هدر دادن زمان می‌داند. پس بهتر است پدرتان به سراغ آپشن‌هایی که برایش کارایی بیشتری دارند، مانند مانند رم گوشی و غیره برود.

متناسب با توقع و انتظارات و جیب خود هزینه کنید!

به زبان ساده‌تر سعی کنید پول‌تان را برای آپشن‌هایی که به دردتان می‌خورد صرف کنید. اگر به‌دنبال یک گوشی با قیمت مناسب می‌گردید، لطفا همین حالا گوشی‌های چینی فیک را از گزینه‌های‌تان خط بزنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019 بهترین گوشی های هوشمند 2020 بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2020 بهترین گوشی های 2020 سامسونگ بهترین گوشی های 2020 اپل بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ در بازار

هرچقدر هم که بودجه‌ی کمی برای خرید گوشی دارید، اصلا سراغ اجناس چینی غیر اصل نروید. فکر می‌کنم این مورد دیگر نیازی به توضیح نداشته باشد. هر کدام از ما و یا اطرافیان‌مان حداقل یک بار زخم خورده‌ی گوشی‌های چینی مثل آیفون چینی غیر اصل که با هزینه کمتر فروخته می‌شوند بوده‌ایم. به قول معروف مشتری اول و آخر گوشی‌های چینی خودتان هستید.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

البته اینکه می‌گوییم گوشی چینی اشتباه نکنید تمامی گوشی های چینی بد نیستند. مثلا برند هواوی یکی از معروف‌ترین برندهای چینی است که گوشی‌های هوشمند قدرتمند و باکیفیتی ساخته است. منظور از گوشی‌های چینی بی‌کیفیت که برند معروفی ندارند یا از مدل‌ها و مارک‌های معروف کپی می‌کنند است.

هزینه‌ای که برای گوشی می‌خواهید صرف کنید می تواند در انتخاب گوشی مناسب برای شما تاثیر داشته باشد. با بالا رفتن لحضه‌ای قیمت دلار قیمت گوشی هم تغییر می‌کند. اما نگران نباشید روال همیشه اینگونه است وقتی گوشی جدید وارد بازار می‌شود مدل‌های قدیمی‌تر قیمتشان شکسته می‌شود.

مثلا اگر یک گوشی هنگام عرضه به بازار قیمت آن 4 میلیون توان باشد در دوره بعد و عرضه گوشی مدل بالاتر، این گوشی می تواند به قیمت تا ۳ میلیون تومان هم کاهش پیدا کند. شاید بگویید زیر ۳ میلیون گوشی خوب پیدا نمی‌شود. اما باید بگویم اشتباه فکر می‌کنید. قیمت گوشی‌ها با آپشن‌های آنها بالا می‌رود. اگر نیاز به آپشن اضافی ندارید پس برایش هزینه نکنید.

بیشتر بخوانید:

با بهترین اپلیکیشن های امنیتی اندروید 2020 آشنا شوید!

گلکسی A40 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A40 از جمله محصولات این شرکت کره‌ای است که در سال 2019 عرضه شده و بدنه آن در مقایسه با دیگر گوشی‌های سری گلکسی A کوچک‌تر است. این گوشی در ابعاد 7.9 در 69.2 در 144.4 میلی‌متر عرضه شده است و در دست گرفتن آن به سادگی صورت می‌گیرد.

این گوشی دارای دو لنز دوربین اصلی و یک چراغ فلش LED به عنوان دوربین اصلی است که یکی از این لنزها 16 و دیگری 5 مگاپیکسل بوده و به صورت عمودی به کار رفته‌اند. دوربین سلفی گوشی گلکسی A40 دارای رزولوشن 25 مگاپیکسل است که از جمله بهترین نمونه‌های گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آید.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

باتری این محصول نیز ظرفیت 3100 میلی‌آمپر ساعت دارد که نیاز کاربران برای یک گوشی میان‌رده را رفع می‌کند.

این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای عرضه شده که سیستم‌عاملی کاملا به‌روز است و رابط کاربری سامسونگ آن نیز کاملا همخوانی دارد. در این گوشی از تراشه اگزینوس 7885 و همین طور پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 استفاده شده است.

در کل باید گفت که گوشی مدل گلکسی A40 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار به شمار می‌رود. برای آن دسته از کاربران که به دنبال یک گوشی باکیفیت و خوش‌ساخت هستند، این گوشی مدل مناسبی است. شاید باتری آن چندان کیفیت مناسبی نداشته باشد، اما در عملکرد آن در کنار صفحه نمایش و دوربین سلفی قوی باعث می‌شود تا ارزش خریدش را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دوربین شیائومی می 10 لایت شما را حیرت زده می‌کند جدیدترین و بهترین گوشی های 2020 شیائومی بهترین گوشی های 2020 آنر بهترین گوشی های 2020 هواوی بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی

گلکسی A30s بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی گلکسی A30s ساخت سامسونگ با داشتن صفحه نمایش 6.4 اینچی، بریدگی منحنی شکل و حاشیه بسیار کم، بسیار شبیه به مدل‌های پرچمدار این شرکت کره‌ای به شمار می‌رود. سنسورهای دوربین به همراه فلش LED در قسمت بالای آن قرار گرفته است.

سامسونگ به جای قرار دادن حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی، آن را در زیر صفحه نمایش قرار داده و به این ترتیب، قاب پشتی نسبت به گلکسی A30 کمی ساده‌تر به نظر می‌رسد.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

در مجموع باید گفت که اگر می‌خواهید یک مدل گوشی انتخاب کنید که تا مدت‌ها برایتان کار کرده و نیازهای شما را رفع کند، مدل گلکسی A30S نمونه خوبی است. البته برای کسانی که گیمر حرفه‌ای هستند، این گوشی ممکن است گاهی با مشکل مواجه شود و بهتر است که به دنبال مدل‌هایی بالارده و البته گران‌قیمت‌تر بگردند. دوربین سلفی این گوشی کیفیت بسیار خوبی دارد و از جمله دیگر ویژگی‌های خوب این مدل به شمار می‌رود.

گلکسی M30 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی مدل سامسونگ گلکسی M30 از اولین مدل‌های سامسونگ برای رقابت با گوشی‌های مقرون به صرفه برندهای چینی است. این گوشی از نظر سخت‌افزاری کمی بهتر از M20 است. در این مدل، حسگر اثر انگشت، سه لنز دوربین و صفحه نمایش تمام صفحه سوپر امولد بسیار زیبا ارائه شده است.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

این محصول با نسخه اندروید 8.1 عرضه شده، اما قابلیت ارتقا به اندروید 9.0 پای را نیز دارد. تراشه این محصول از نوع اگزینوس 7904 از نمونه‌های 14 نانومتری سامسونگ است که همراه با 3 گیگابایت رم ارائه می‌شود. گلکسی ام 30 یکی از بهترین گوشی های تا 3 میلیون سامسونگ به شمار می‌رود و برای کسانی که به دنبال یک گوشی خوب برای استفاده روزمره با باتری قدرتمند هستند، گزینه خوبی محسوب می‌شود

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو اندروید 2020 بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019 بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ در بازار موبایل ایران بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ بهترین انیمیشن های 2020

گلکسی A30 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

سامسونگ در سال 2019 اقدام به متنوع ساختن گوشی‌های سری گلکسی A کرد. این سری از محصولات این شرکت کره‌ای به داشتن صفحه نمایش کیفیت بالای امولد و دوربین‌های با امکانات بالا مشهور هستند. گوشی موبایل گلکسی A30 یا Samsung Galaxy A30 دارای صفحه نمایشی باکیفیت و همین طور میزان حاشیه بسیار باریک است.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

در بدنه این مدل نیز از ترکیب پلاستیک و شیشه یا همان گلاستیک استفاده شده است. این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی و میزان حاشیه کم همچون گوشی‌های پرچمدار این شرکت به نظر می‌رسد. در این مدل از تنظیمات دوربین دوگانه استفاده شده که با یک فلش LED همراه است. در قسمت پایین گوشی نیز ورودی هدفون 3.5 میلی‌متری، اسپیکر و درگاه USB-C به کار رفته است.

در کل باید گفت که گوشی گلکسی A30 نیازهای اولیه شما را برطرف کرده و تا مدت‌ها نیز بدون مشکل کار می‎کند. صفحه نمایش سوپر امولد این گوشی بسیار عالی بوده و تجربه کاربری خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. البته این گوشی ضعف‌هایی هم دارد، اما اگر به دنبال یک گوشی از خانواده گلکسی هستید و در عین حال، می‌خواهید همچون یک مدل بالارده به نظر برسد، گلکسی A30 برای شما ساخته شده است.

گلکسی A20 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی گلکسی A20 یا Samsung Galaxy A20 از جمله مدل‌های سری A سامسونگ با صفحه نمایش سوپر امولد است که ظاهر زیبایی نیز دارد. این محصول دارای جدیدترین نسخه از اندروید یا همان اندروید 9.0 پای است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی با رزولوشن HD پلاس از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

این گوشی که از جمله بهترین گوشی های تا 3 میلیون سامسونگ است، حافظه داخلی 32 گیگابایت دارد و با استفاده از کارت حافظه می‌توانید حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهید. دوربین اصلی این مدل 13 مگاپیکسلی بوده و فلش LED دارد.

باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی از ویژگی‌های دیگر مدل A20 به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 بهترین عینک های واقعیت مجازی در سال 2020 بررسی مشخصات فنی سونی PS4 Pro بهترین هارد اکسترنال 2020 ؛ دنیا را ذخیره کن! بهترین هدفون بی سیم سال 2020 بهترین فلش مموری های 2020

گلکسی A10 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌گردید و در عین حال می‌خواهید گوشی شما از یک برند مطرح باشد این مدل سامسونگ گزینه‌ی بسیار مناسب برای شما است. گوشی گلکسی A10s تفاوت کمی با مدل گلکسی A10 دارد که این تفاوت‌ها در حسگر اثر انگشت و باتری قدرتمندتر و همچنین بروز شدن دوربین‌ها خلاصه شده است.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

این مدل از گوشی در ۴ رنگ قرمز، آبی، مشکی، سبز به بازار ارائه شده که برای علاقمندان به گوشی‌های رنگی بسیار چشمگیر است.

گلکسی J7 پرایم 2 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی J7 پرایم 2 یا همان Galaxy J7 Prime 2 یک نوع میان رده تمام عیار ساخت سامسونگ است. این گوشی برای کاربرانی طراحی شده که زیبایی و کارایی را در کنار هم می‌خواهند. حسگری با میزان امنیت بالا این گوشی را ضمانت می‌کند. صفحه نمایش این گوشی برای بازی و جستجو در اینترنت بسیار مناسب است. این گوشی همچنین از نظر سخت‌افزاری بسیار قابل قبول است.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

در مجموع باید گفت که گوشی‌های میان‌رده نظیر گلکسی J7 پرایم 2 برای کسانی مناسب است که به دنبال امکانات گوشی‌های بالارده هستند، اما نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند و در جستجوی بهترین گوشی های تا 3 میلیون سامسونگ هستند. دوربین‌های 13 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بسیار خوبی دارند. همچنین پردازنده اگزینوس 7870 در کنار 3 گیگابایت رم کاربری آن را برایتان لذت‌بخش می‌کند.

گلکسی M20 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی مدل سامسونگ گلکسی M20 یا Samsung Galaxy M20 از اولین مدل‌های سامسونگ برای رقابت با گوشی‌های مقرون به صرفه برندهایی مانند شیائومی و هواوی آنر است. این گوشی از نظر سخت‌افزاری قوی‌تر از M10 بوده و کارایی بیشتری نیز در مقایسه با آن دارد. در این مدل، حسگر اثر انگشت، دو حسگر دوربین و صفحه نمایش تمام صفحه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2020
جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2020 اچ پی (HP) بهترین مک بوک های 2020 کوپرتینو بهترین لپ تاپ های زیر 6 میلیون تومان بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020

این محصول با نسخه اندروید 8.1 عرضه شده، اما قابلیت ارتقا به اندروید 9.0 پای را نیز دارد. تراشه این محصول از نوع اگزینوس 7904 از نمونه‌های 14 نانومتری سامسونگ است که همراه با 3 گیگابایت رم ارائه می‌شود. به این ترتیب، این مدل یکی از بهترین گوشی های تا 3 میلیون سامسونگ به شمار می‌رود.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در بازار

همانطور که مشاهده کردید، سامسونگ در سری A و M خود سعی کرده است تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. اگر به دنبال طول عمر باتری زیاد هستید تا بتوانید بیش از یک روز به راحتی از گوشی خود استفاده کنید، می‌توانید یکی از گوشی‌های سری M سامسونگ را انتخاب کنید. اگر به دنبال انعطاف پذیری زیاد در دوربین هستید، می‌توانید A30s یا M30 را انتخاب کنید که دارای دوربین‌های سه گانه هستند.

همچنین اگر به دنبال داشتن یک گوشی سامسونگ زیر 3 میلیون تومان دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستید، می‌توانید گوشی A30s را انتخاب کنید. نظر شما درباره این موبایل‌ها که به عنوان بهترین گوشی های تا 3 میلیون سامسونگ معرفی کردیم چیست. آیا ارزش پولی که برایشان پرداخت می‌شود را دارند؟

جمع بندی

بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

در این قسمت سعی کردیم با توجه به نیاز بازار لیستی از چند مدل از بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید گوشی راحت‌تر انتخاب کنید. بعد از خواندن این راهنمای خرید حتما متوجه خواهید شد که برای خرید یک گوشی قیمت مناسب حتما نیاز به صرف هزینه‌های سنگین نیست و نیاز شما از گوشی ممکن است با نیاز شخص دیگر کاملا متفاوت باشد.

پس نیاز خود را بشناسید و فقط بابت نیازتان هزینه کنید نه این که هزینه زیادی بابت آپشن‌هایی که حتی کوچک‌ترین کارایی برای شما ندارند بپردازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 بررسی اپلیکیشن تیک تاک بهترین اپلیکیشن کتابخوان اندروید بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 بهترین لپ تاپ های 2020 دل بهترین لپ تاپ های 2020 ایسر بهترین لپ تاپ های 2020 ایسوس بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو بهترین مینی لپ تاپ های 2020

.

منبع : consumerhelp.guide

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!