تعیین عامل توزیع ماهی به مراکز 21 گانه توزیع ماهی در شهر بندرعباس


تعیین عامل توزیع ماهی به مراکز 21 گانه توزیع ماهی در شهر بندرعباس

رئیس گروه پایش صنایع شیلاتی شیلات هرمزگان در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازاراز تعیین عامل توزیع ماهی به مراکز 21 گانه توزیع ماهی در شهر بندرعباس جهت تامین نیاز مردم استان به آبزیان تازه خبر داد.

حمید امانی زاده صبح امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی دستگاه های ذی ربط، گفت: تا زمان بازگشایی بازار ماهی فروشان شیلات هرمزگان باهماهنگی های انجام شده با عاملین توزیع ماهی به مراکز ۲۱ گانه توزیع ماهی در صورت درخواست، اقدام به ارسال می شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون مردم می توانند برای تهیه ماهی به مراکزی همچون هایپرمارکت گمبرون(بازار ماهی شیلات)، فروشگاه دامسل، فروشگاه ماکیان و سامانه های اینترنتی( فیش آن تایم و......) مراجعه کنند.

امانی با بیان اینکه آبزیان منبع غنی از مواد مغذی هستند، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده با استانداری،سازمان صمت و شهرداری در تلاش هستیم تا مصرف آبزیان در بین مردم استان نه تنها کاهش نیابد بلکه افزایش داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بازار ماهی فروشان بندرعباس در پی شیوع ویروس کرونا و با دستور مسئولان بهداشت و سلامت استان هرمزگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید