امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای قزوین و کانون توانا


امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای قزوین و کانون توانا

قزوین - ایرنا - تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین و کانون معلولان توانا با هدف تقویت آموزش‌های مهارتی در جامعه معلولان به امضاء رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز دوشنبه در آئین عقد این تفاهم نامه افزود: در قالب این تفاهم نامه دوره های آموزش رشته های مهارتی متناسب با توانمندی های معلولان تعریف و اجرا و آزمون های مربوطه نیز برگزار می شود.

محسن مددی با اشاره به لزوم ارتقای سطح توانمندی های معلولان با بهره گیری از امکانات دستگاه های مختلف از جمله آموزش فنی و حرفه ای، افزود: برگزاری مسابقات مهارتی بین معلولان از دیگر بندهای این تفاهم نامه به شمار می رود.

این مسوول اظهار داشت: کانون معلولان توانا یک تشکل نمونه در سطح کشور است که در زمینه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی های آنان بسیار موفق عمل کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت های متفابل ( اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون معلولان توانا) بتوان مهارت و دانش فنی افراد معلول را ارتقا بخشید.

موسسه غیردولتی کانون معلولین توانا در سال ۱۳۷۴ به منظور حمایت از حقوق اجتماعی معلولان و فرهنگ سازی در این زمینه تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!