آغاز عملیات اجرایی 721 واحد مسکن ملی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ‌


آغاز عملیات اجرایی 721 واحد مسکن ملی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ‌

عملیات اجرایی 721 واحد مسکن ملی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلنگ‌زنی ۱۴هزار و ۵۶۴ واحد مسکونی فرهنگیان در ۱۱ استان کشور که امروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در نهاد ریاست جمهوری باحضور معاون اول رئیس جمهور بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد،گفت: طی سال ۹۲دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ هزار ۸۳۸ واحد مسکن مهر را با حداکثر پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد تحویل گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون پروژه مسکن مهر بطور ۱۰۰درصد تکمیل شده و به اتمام رسیده است، افزود: در حال واگذاری این واحدها هستیم و تاکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد واحد مسکن احداثی واگذار شده و ان شاء الله تا یک ماه آینده مابقی واگذار خواهد شد.

کلانتری اظهارکرد: پروژه مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد آماده افتتاح و بهره برداری رسمی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن خاطرنشان کرد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۷۳۶ واحد بوده، ۵هزار متقاضی داشته ایم.

کلانتری تصریح کرد: ۷۲۱واحد مسکن ملی به آموزش و پرورش استان تعلق گرفته در حالی که ۴۱۱۱فرهنگی متقاضی بودند.

وی ادامه داد: مالکیت تمام اراضی که این واحدها در آن‌ها احداث و ساخته می شوند، آموزش و پرورش است و شهر یا شهرک جدیدی شکل نگرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنان منتظر توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی برای به روز کردن پروازهای فرودگاه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست گفت: با اینکه فکر می کردیم در استان کهگیلویه و بویراحمد کرونا نمی آید، اما برخی ها مبتلا شدند و این استان در مقابله با کرونا خوب عمل کرده است.

وی افزود: در این ایام برخی نقاط که پرواز داشتند متوقف شده اما آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی قول می دهد که به محض راه اندازی پروازها، فرودگاه یاسوج نیز دیده شود.

به گزارش ایسنا، جهانگیری اظهارکرد: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی سریع تر بتواند این واحدها را تکمیل و به بهره برداری برساند.

گفتنی است که در این نشست ویدئو کنفرانسی عملیات اجرایی ۷۲۱ واحد مسکن ملی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و وزیر آموزش و پرورش آغاز شده است. در استان کهگیلویه و بویراحمد برای شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و باشت از محل اراضی آموزش و پرورش در مجموع ۷۲۱ واحد آغاز عملیات اجرایی خواهند داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...