ماجرای کشف لاشه عجیب و ناشناخته در کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید؟+فیلم


ماجرای کشف لاشه عجیب و ناشناخته در کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید؟+فیلم

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پخش تصاویری از لاشه یک موجود ناشناخته، عجیب و نادر در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اعزام یک تیم محیط زیست به منطقه به همراه کوهنوردانی که لاشه را کشف کرده بودند، متاسفانه اثری از لاشه پیدا نشد.

«سید اسد الله هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طبق بررسی های صورت گرفته براساس فیلم منتشر شده از این لاشه و نظر کارشناسانه اساتید جانورشناس دانشگاه یاسوج ا اعلام کردند که از روی شکل فک و دندان‌های لاشه می توان گفت که این لاشه از خانواده سگ سانان است.

به گفته هاشمی، یک تیم از محیط زیست استان را به همراه کوهنوردانی که این لاشه را کشف کرده بودند به محل لاشه برای بازدید میدانی، نمونه برداری و انجام آزمایشات اعزام کردیم اما متاسفانه لاشه را پیدا نکردند.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تشخیص نهایی در مورد این که لاشه چه جانوری است، داده نشده چراکه هیچ چیزی از لاشه برای نمونه برداری برجای نمانده بود و در فیلم هم مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه شب دهم اردیبهشت ماه ۹۹ تصاویری از لاشه یک موجود ناشناخته، عجیب و نادر در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد انتشار یافت که براساس اطلاعات کوهنوردان، این لاشه در منطقه "خرم‌ناز" شهرستان بویراحمد کشف شده است. منطقه "خرم ناز" شهرستان بویراحمد یکی از مناطق شکار ممنوع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا منطقه ای با پوشش گیاهی بسیار زیبا، رودخانه و حیات وحش وجود دارد که به منطقه شکار ممنوع "خرم ناز" شناخته می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس