جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد


دبیر جشنواره ادبی آفتابگردان از تمدید مهلت ارسال اثر برای شرکت در این‌جشنواره خبر داد.

جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد

جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد
سیناپرس: دبیر جشنواره ادبی آفتابگردان از تمدید مهلت ارسال اثر برای شرکت در این‌جشنواره خبر داد.

داوود ملکی صیدآبادی دبیر اولین‌دوره جشنواره ادبی آفتابگردان (ویژه موضوعات سالمندی) گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ مرداد تمدید شده است.

وی افزود: با عنایت به این‌که موضوع سالمندی از موضوعات بسیار مهمی است که اگر مورد توجه ویژه قرار نگیرد، قطعاً به مساله و یا حتی معضل سال‌های آینده کشور تبدیل خواهد شد، این‌جشنواره توسط بنیاد فرهنگ‌سالمندی برنامه‌ریزی شده و با حمایت مؤسسه خانه‌کتاب و اداره کل سلامت شهرداری تهران در حال اجرا است.

این‌داستان‌نویس در ادامه گفت: با شیوع بیماری کرونا، متأسفانه بسیاری از برنامه‌های فرهنگی کشور تحت‌الشعاع حواشی این‌مساله قرار گرفت که جشنواره ادبی آفتابگردان هم جز همین برنامه‌ها بود. بنابراین شورای سیاستگذاری جشنواره به این‌نتیجه رسید که برای بالابردن سطح مشارکت جامعه ادبی در این‌جشنواره و همچنین جلب توجه افکارعمومی مردم به این‌بخش، مهلت دریافت آثار را تا ۱۵ مرداد تمدید کند.

ملکی درباره جوایز این‌جشنواره گفت: همان‌طور که پیش‌تر نیز اطلاع‌رسانی شده، آثار این‌جشنواره در قالب ۴ داستان‌کوتاه ۳ هزار کلمه‌ای (هر نویسنده حداکثر ۲ اثر)، داستانک و کاریکلماتور (هر نویسنده حداکثر ۳ اثر) و خاطره‌نویسی سالمندان (۴ هزار کلمه. هر نویسنده یک اثر) طراحی شده است. اسامی هیئت داوران جشنواره نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی aftab@salmandiran.ir یا به نشانی پستی تهران، خیابان مطهری، پلاک ۱۴۵، طبقه سوم، کد پستی ۱۵۷۶۶۳۷۶۳ ارسال کرده و یا در وب‌سایت بنیاد فرهنگ سالمندی به نشانیwww.salmandiran.ir/aftabgardan بارگذاری کنند.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری