بهترین مپ های تاون هال 12 کلش آف کلنز


بهترین مپ های تاون هال 12 کلش آف کلنز

در این مقاله بهترین مپ های تاون هال 12 کلش آف کلنز را زیر ذره‌بین قرار داده و مناسب‌ترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. گرچه سال‌های زیادی از اولین انتشار کلش آف کلنز (Clash of Clans) می‌گذرد، اما هنوز هم از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی یاد می‌شود. کمپانی فنلاندی... نوشته بهترین مپ های تاون هال 12 کلش آف کلنز اولین بار...

در این مقاله بهترین مپ های تاون هال ۱۲ کلش آف کلنز را زیر ذره‌بین قرار داده و مناسب‌ترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

گرچه سال‌های زیادی از اولین انتشار کلش آف کلنز (Clash of Clans) می‌گذرد، اما هنوز هم از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی یاد می‌شود. کمپانی فنلاندی سوپرسل با افزودن ساختمان‌ها و نیروهای جدید در آپدیت‌ها مانع از ریزش بازیکنان شده و حتی بازیکنان جدید را هم جذب خود می‌کند. در ادامه قصد داریم بهترین مپ های تاون هال ۱۲ کلش آف کلنز را معرفی کنیم تا با چینش مناسب ساختمان‌ها از غارت شدن منابع یا تروفی‌هایتان جلوگیری شود.

حملات وارد شده به دهکده به ندرت با موفقیت پشت سر گذاشته می‌شوند، اما می‌توان از غارت شدن انبوهی از منابع نیز پیشگیری کرد. این پیشگیری بیشتر به واسطه مپ دفاعی و مناسب انجام می‌گیرد. البته بعضی از بازیکنان نیز حفظ تروفی را به حفظ منابع ترجیح می‌دهند و به دیده شدن در رنکینگ منطقه یا جهانی علاقه دارند. مپ‌هایی که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد با هر هدفی که انتخاب کرده‌اید سازگار خواهند بود و در چهار دسته وار، فارمینگ، تروفی و هیبرید قرار گرفته‌اند.

بهترین مپ های تاون هال ۱۲ کلش آف کلنز : وار

پر واضح است که هرچه حریف درصد کمتری خرابی از دهکده شما به جا بگذارد، احتمال برد کلن نیز بیشتر است. با برد وار نیز در کنار مزایایی که به کلن و بازیکنان اختصاص می‌یابد، لوت زیادی نیز تعلق می‌گیرد که می‌تواند کمک بزرگی به دهکده باشد. بنابراین در انتخاب مپ وار دقت کنید تا در نهایت به برد کلن در وار منتهی شود.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بهترین مپ های تاون هال ۱۲ کلش آف کلنز : فارمینگ

اگر با تروفی رابطه خوبی ندارید و بیشتر به دنبال یک بازی آرام هستید، مپ فارمینگ می‌تواند انتخاب خوبی برای دهکده‌تان باشد. در این گونه مپ‌ها تمرکز اصلی روی منابع است تا میزان کمی از آن‌ها غارت شوند. البته ممکن است تروفی‌هایتان نیز کاهش پیدا کنند که از معایب اجتناب ناپذیر مپ فارمینگ محسوب می‌شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بهترین مپ‌های تاون هال ۱۲ کلش آف کلنز : تروفی

هرچند کسب تروفی در هنگام دفاع سخت و نادر است، اما گاهی اوقات با فریب حریف می‌توانید او را به غارت یک منبع راضی کنید تا نسبت به تخریب دهکده‌تان اقدام نکند. بدین ترتیب می‌توانید به راحتی و حتی بدون بازی کردن تروفی‌هایتان را افزایش دهید ولی از سمت دیگر، باید زمان زیادی برای جبران منابع از دست رفته‌تان صرف کنید.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بهترین مپ‌های تاون هال ۱۲ کلش آف کلنز : هیبرید

انتخاب اکثر بازیکنان کلش آف کلنز در تاون هال‌های مختلف مپ‌های هیبریدی هستند، چرا که در کنار حفظ منابع، تروفی معقولی هم دارند و بدین ترتیب نیازی به سپری کردن زمان زیادی در بازی نیست.

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

شما می‌توانید مپ‌های سایر تاون هال و بیلدرهال‌ها را با جست و جو در گجت نیوز پیدا کنید تا برای دهکده دوم‌تان نیز استراتژی دفاعی مناسبی داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟