فرمول ای پس از ماه سپتامبر دیگر مسابقه نخواهد داد


فرمول ای ایران – فرمول ای آماده است که در ماه سپتامبر اعلام کند که آیا برگزاری فصل ششم مسابقات فرمول ای تا پیش از ماه اکتبر امکان پذیر است یا نه. با توجه به اینکه فرمول ای در پیست های خیابانی مسابقه می دهد با توجه به قرنطینه های مختلفی که در نقاط مختلف دنیا شکل گرفته، شرایط برای برگزاری مسابقات برایش سخت تر است و مدیر آن، الخاندرو اگگ می...

فرمول ای ایران – فرمول ای آماده است که در ماه سپتامبر اعلام کند که آیا برگزاری فصل ششم مسابقات فرمول ای تا پیش از ماه اکتبر امکان پذیر است یا نه.

با توجه به اینکه فرمول ای در پیست های خیابانی مسابقه می دهد با توجه به قرنطینه های مختلفی که در نقاط مختلف دنیا شکل گرفته، شرایط برای برگزاری مسابقات برایش سخت تر است و مدیر آن، الخاندرو اگگ می گوید:

اگر ما تا ماه آوریل یا سپتامبر نتوانیم مسابقه بدهیم، فکر نکنیم پس از آن دیگر امکان برگزاری مسابقات وجود داشته باشد. ما مطمئنا فصل را فدا می کنیم تا مسابقات فصل 2020-2021 را در ماه دسامبر شروع کنیم. با توجه به تمام علامت سوال ها و احتمالاتی که وجود دارد فکر می کنم که خیلی غیرمحتمل است که ما نتوانیم یک مسابقه دیگر را برگزار کنیم.

فرمول ای پس از ماه سپتامبر دیگر مسابقه نخواهد دادفرمول ای پس از ماه سپتامبر دیگر مسابقه نخواهد داد فرمول ای – خودروی GEN2 EVO

این یک اتفاق خاص می باشد ولی ما الان در زمان خاصی زندگی می کنیم اما این دیگر یک چیز خاص از درون یک اتفاق خاص می باشد. من فکر می کنم که ما می توانیم دو الی چهار مسابقه دیگر را برگزار کنیم که احتمالا دو مسابقه دبل هدر داشته باشیم. اگر موفق به چنین کاری شویم، اوضاعمان خوب خواهد بود. اما همانطوری که گفتم، بعد از ماه سپتامبر ما مسابقه نمی دهیم و به شروع فصل بعد خواهیم رفت.

رقابت های فرمول ای فصل 2019-2020 نیز به مانند دیگر رقابتهای ورزشی برگزار شده در جهان پس از شیوع ویروس کرونا کاملا متوقف شده و آینده ای نامشخص را برای این فصل خودش دارد و با توجه به اینکه هنوز همه چیز در حد احتمالات قرار دارد، مشخص نیست که چه آینده ای برای این ورزش که از آن به عنوان یکی از آینده دارترین رقابت های موتوراسپورت یاد می کنند شکل می گیرد. امیدواریم که زودتر شیوع ویروس همه گیر کرونا از جهان رخت ببندد و همه مسابقات ورزشی دوباره از سر گرفته شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو