مدل و طرح کاشی آشپزخانه مدرن + قیمت سرامیک


مدل و طرح کاشی آشپزخانه مدرن + قیمت سرامیک

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت‌ها در هر خانه خصوصاً از دید خانم‌های خانه‌دار می‌باشد و زیبایی و تمیزی و جذابیت این فضا تأثیر زیادی در روحیات خانم‌ها دارد . خصوصاً در خانه‌های امروزی اغلب آشپزخانه‌ها اوپن هستند و فضای آشپزخانه روی ظاهر کل خانه تاثیر می‌گذارد و از سایر قسمت‌ها روی آن دید دارند .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، اگر طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به بهترین نحو انجام شده و چیدمان آن با اصول و قواعد صورت گرفته باشد، تا حد زیادی انتظار خانم‌ها برای جذابیت این فضا برطرف خواهد شد. اما خرید وسایل آشپزخانه و چیدن آن در یک سمت و معماری و طراحی خود آشپزخانه مثل دیوارها و کف پوش و سقف و غیره فاکتورهای مهم دیگری هستند که باید برای داشتن یک آشپزخانه زیبا به آن ها توجه شود.

آشپزخانه ها جایی هستند که با مواد غذایی و مایعات و وسایل مختلف سر و کار دارند و نظافت آنها از سایر قسمتهای خانه اهمیت بیشتری دارد و بهتر است در معماری و ساخت و ساز خانه‌ها به این نکته توجه شود که از مصالحی در ساختار آشپزخانه استفاده نمایند که به راحتی قابل شستشو و نظافت باشند، زیرا سلامت هر فرد در خانواده تا حد زیادی در گرو نظافت کلی خانه خصوصا آشپزخانه می‌باشد. به همین دلیل اگر طراحان داخلی تصمیم بگیرند برای پوشش آشپزخانه از کاغذ دیواری آشپزخانه استفاده نمایند، سعی می‌کنند نوع قابل شستشوی آن را در این فضا قرار دهند و یا دیوارها را با استفاده از کاشی آشپزخانه می پوشانند که به راحتی نظافت آن انجام شود و دوام خوبی داشته باشد.

کاشی ها علاوه بر اینکه تنوع طرح و رنگ زیادی در بازار دارند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها آشپزخانه زیبا جذابی داشته باشید، به راحتی می‌توانید آنها را با استفاده از مواد شوینده شستشو دهید و نظافت را برقرار کنید. معمولاً کاشی‌ها نسبت به کاغذ دیواری و یا رنگ روغنی2ها مقاومت بیشتری در برابر شستشو از خود نشان می‌دهند و کاشی‌هایی که این روزها در بازار عرضه می‌شوند ضد آب هستند و یکی از مهمترین نکات مثبت در این رابطه ضد آب بودن آنها می باشد و دیگر نیازی به نگرانی از بابت نظافت آنها نیست.

مدل و طرح کاشی آشپزخانه مدرن + قیمت سرامیک

مدل کاشی آشپزخانه

برای انتخاب کاشی آشپزخانه یا می‌توانید از طرح های یکدست و یکنواخت با رنگ مشخص استفاده کنید و یا می‌توانید یک قسمتی از آشپزخانه را متنوع قرار دهید و کاشی‌های آن قسمت را خاص انتخاب کنید.

قسمتی که اجاق گاز در آنجا قرار می‌گیرد بهترین نقطه برای تنوع در مدل کاشی آشپزخانه می‌باشد و می توانید کاشی های طرح‌دار را در این قسمت قرار دهید که نه تنها باعث عدم تناسب در فضا نمی‌شود بلکه فضا را زیباتر می‌کند.

همچنین می‌توانید از کاشی‌های طرح دار یا کاشی‌هایی که تنوع رنگی دارند و یا دالبردار هستند در این قسمت استفاده نمایید و پشت اجاق گاز را به دلخواه خود تنظیم کنید .

همانطور که گفته شد کاشی‌های آشپزخانه در بازار انواع مختلف و متنوعی دارند و نیت طراحان و تولیدکنندگان پاسخ به نیاز مشتری و سلیقه آن‌ها در این زمینه می‌باشد. کاشی‌های شیشه‌ای بزرگ در بازار محبوبیت زیادی دارند زیرا براق بودن آن‌ها باعث انعکاس نور و ایجاد یک فضای روشن و دلباز در آشپزخانه می‌شود.

معمولاً این کاشی ها ابعاد بزرگتری دارند و ساده تر هستند و کاشی هایی که ابعاد کوچکتری دارند دارای طرح های مختلف هستند و یکی از انواع زیبا و منحصر به فرد کاشی آشپزخانه که در بازار مشاهده می کنید کاشی های پیکسلی هستند که گاهی منجر به خلق یک تصویر هنری می‌شوند و استفاده از آنها در فضای آشپزخانه می تواند با هر سبکی خود را وقف دهد.

با توجه به متراژ فضای آشپزخانه و وسایلی که در آن قرار دارد شما می توانید از کاشی های ظریف و گلدار رنگی و یا کاشی های بزرگتر استفاده کنید . سعی کنید با پرداخت هزینه بیشتر از کاشی های با کیفیت در خانه خود استفاده کنید تا با شستن و استفاده از مواد شوینده روی آن، خیلی راحت جلوه ی آن ها از دست نرود. اگر طرفدار تنوع و خلق طرح های جدید هستید و از یکنواختی خسته شده اید ، می توانید کاشی های رنگی را با یکدیگر ترکیب کنید. ولی فراموش نکنید که هارمونی و تناسب همیشه حرف اول را در فضای زیبا می‌زند.

مدل و طرح کاشی آشپزخانه مدرن + قیمت سرامیک

همچنین کاشی‌هایی با طرح برجسته در بازار موجود است که با طراحی‌های روی این کاشی ها فضای آشپزخانه شما زیباتر می‌شود. سعی کنید نوع کاشی ها و فضا را طوری طراحی و انتخاب کنید که هماهنگی بین وسایل آشپزخانه و پوشش دیوارها برقرار باشد .

اگر وسایل خیلی زیادی در آشپزخانه استفاده کرده اید سعی کنید کاشی های طرح شلوغ استفاده نکنید تا یک فضای نا منظم و نامرتب حاصل کار شما باشد . سعی کنید برای چیدمان کاشی ها و خلق طرح های جدید مدل کاشی آشپزخانه مختلف را ببینید و با یک ایده قبلی و به کار گرفتن سلیقه خود یک فضای زیبا و جذاب در آشپزخانه خود فراهم کنید .

راهنمای کاشی آشپزخانه در مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را از طریق مجله آف دکور مطالعه کنند در طراحی کاشی و سرامیک آشپزخانه بهترین چیدمان را داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس