صحبت‌های مدیرعامل مک‌لارن درباره اهداف آینده این شرکت


صحبت‌های مدیرعامل مک‌لارن درباره اهداف آینده این شرکت

طبق صحبت‌های مارک فلویت، مدیرعامل مک‌لارن، این شرکت قصد دارد تا ابرخودروی جدید خود را با پلتفرمی جدید در سال 2024 معرفی کند.

صحبت‌های مدیرعامل مک‌لارن درباره اهداف آینده این شرکت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از لغو نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو، مدیر عامل شرکت مک لارن تصمیم به مصاحبه با برخی از منابع خبری گرفت.

وی طی صحبت‌های خود در این مصاحبه‌ها گفت:" از آنجایی که ما همچنان اطلاعاتی درباره قدرت پردازش فنی اتومبیل‌های خود در اختیار مخاطبین نگذاشته‌ایم، در نظر داریم تا این موضوع را به زودی برای طرفدارانمان شفاف‌سازی کنیم. سیستمی که ما برای خودروی جدیدمان در نظر گرفته‌ایم، مدل هیبریدی ترکیبی و یا تمام الکتریکی خواهد بود".

اطلاعات جدید از اتومبیل در دست ساخت شرکت مک‌لارن

مارک فلویت باری دیگر در مصاحبه‌های خود ایده هیبریدی بودن و استفاده از فناوری الکتریکی اتومبیل‌ها در مک‌لارن را پرورش داد. وی همچنین گفت: " من اتومبیل‌های تمام الکتریکی دوست دارم، همچنین خیلی از این خودرو‌ها را رانده‌ام و اخیرا به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنم. این اتومبیل‌ها عملکرد بالایی دارند و به محیط زیست آسیب نمی‌رسانند، فقط زمان شارژ این خودرو‌ها بسیار زیاد و محدود کننده است".

صحبت‌های مدیرعامل مک‌لارن درباره اهداف آینده این شرکت

او در ادامه گفت: " برای مثال اتومبیل 765LT، ما می‌دانیم که خیلی از مشتریان به آن علاقه دارند اما اگر این خودرو یک اتومبیل تمام الکتریکی بود، خریداران پس از نیم ساعت رانندگی با آن نیاز داشتند تا برای یک روز کامل آن را به شارژ بزنند". وی در ادامه صحبت‌های خود اطمینان حاصل کرد که فناوری شرکت برای تولید اتومبیل‌های جدید تمام الکتریکی بسیار قدرتمند و راضی کننده خواهد بود. گفتنی است؛ شرکت مک‌لارن مدتی است که به الکتریکی سازی خط تولید خود دست زده و سعی دارد تا خودرو‌های قدرتمندی را از این طریق وارد بازار کند.

صحبت‌های مدیرعامل مک‌لارن درباره اهداف آینده این شرکت

فلویت در آخر اظهار داشت:" هدف کارخانه ما آن است که یک الی دو پلتفرم برای تمامی اتومبیل‌هایمان داشته باشیم. در نتیجه این امکان وجود دارد که ما یک پلتفرم تمام الکتریکی برای بازاری خاص و نمونه‌ای هیبریدی برای بازار‌های دیگر تولید کنیم". و همچنین اعلام کرد که نسل جدیدی از ابرخودروی P1 هیبریدی در سال ۲۰۲۴ به بازار اتومبیل معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که بر اساس گفته‌های فلویت، خودروی مذکور از پلتفرم جدید شرکت مک‌لارن بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: عدم پیروی از قانون‌های فدرال در بیش از ۳۱ هزار اتومبیل آمریکایی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان