برج تجاری ققنوس سمنان


برج تجاری ققنوس سمنان کی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در این شهر می باشد که با زیربنایی بالغ بر 45 هزار متر مربع که در 18 طبقه با ارتفاعی بالغ بر 10 متر ساخته شده است. برج تفریحی، اداری و تجاری ققنوس دارای 130 باب واحد تجاری از جمله پوشاک، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، […] نوشته برج تجاری ققنوس سمنان اولین بار در جامع ترین سایت جاهای دیدنی و جاذبه...

برج تجاری ققنوس سمنان کی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در این شهر می باشد که با زیربنایی بالغ بر ۴۵ هزار متر مربع که در ۱۸ طبقه با ارتفاعی بالغ بر ۱۰ متر ساخته شده است. برج تفریحی، اداری و تجاری ققنوس دارای ۱۳۰ باب واحد تجاری از جمله پوشاک، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، فرش، مبلمان، صنایع دستی، کامپیوتر، تلفن همراه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی، طلا و جواهرات، زیورآلات است.

برج تجاری ققنوس سمنان

برج تجاری ققنوس سمنان
اگر با خودروی شخصی‌تان به ققنوس بروید، اصلا نیاز نیست نگران جای پارک و امنیت خودرو باشید چون ققنوس چهار طبقه پارکینگ را برای شما تدارک دیده است تا بدون نگرانی، از خرید و تفریحتان لذت ببرید. جلوی در خروجی هم همیشه تعدادی تاکسی هستند که شما را به مقصدتان برسانند. در طبقه همکف برج ققنوس، کافه‌رستوران ایتالیایی ققنوس قرار دارد که چیدمانی بسیار زیبا دارد؛ آکواریومی با ماهی‌های زیبا و تابلوهای نقاشی مسحورکننده بخشی از این چیدمان هستند.

مرکز تجاری ققنوس ، با بیش از ۳۰۰ واحد تجاری در ۳ طبقه مجهز به زیباترین آسانسور و پله برقی با دسترسی آسان به طبقات مجهز به سیستم های نوین صوت ، نور ، تاسیسات ، سرمایش ، گرمایش با راهرو و مشاعات مکفی فضای بسیار مناسبی را برای خرید فراهم کرده است. بازار طلا و جواهر ققنوس ، در طبقه اول و دوم مرکز تجاری ققنوس ، و در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع قرار دارد که شامل حدود ۳۵ واحد صنفی به منظور تمرکز گروه صنفی طلا و جواهر و ساعت پیش بینی گردیده که حدود ۲۵ واحد آن تا کنون فعال و به بهره برداری رسیده است.

یکی از کاربری های مهم در مراکز خید و مجتمع های تجاری در دنیا ، هایپرمارکت ها می باشند که در مجمتع ققنوس به بهترین شکل و با بروزترین امکانات رفاهی ، تجهیزات مناسب و در فضایی زیبا و با دسترسی مستقیم با پارکینگ ، آسایش و رفاه را در خرید خانواده ها فراهم نموده است.
مغازه‌های مختلفی در این مجتمع هستند که نیازهایتان را پاسخ می‌گویند، مانند مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر، عینک‌فروشی، اسباب‌بازی فروشی، وسایل تزیینی و تولد و موبایل فروشی و لوازم جانبی. مرکز طلا و جواهر ققنوس نیز در طبقه دوم است.

برج تجاری ققنوس سمنان

برج تجاری ققنوس سمنان

هایپرمارکت

وجود پله‌برقی و آسانسور در تمام طبقه‌ها، خرید شما را راحت‌تر کرده است. در طبقه پایین مجتمع هایپرمارکتی هست که تمام مواد غذایی را عرضه می‌کند، از گوشت و مرغ گرفته تا میوه و سبزیجات و نان‌های سنگسری.

مهد کودک

در این برج لازم نیست حین خرید نگران فرزندانتان باشید؛ شهر‌بازی مخصوص کودکان در طبقه دوم قرار گرفته است و با خیال راحت می‌توانید فرزندتان را آنجا مشغول بازی کنید و خودتان از خرید لذت ببرید.
در طبقات میانی برج ققنوس در مجاورت باشگاه بدنسازی بانوان ، فضایی جهت نگه داری کودکان پیش بینی شده است که جهت نگهداری و ارائه خدمات به کودکان ، مهمانان هتل ، مراجعین مرکز تجاری و بانوان شاغل در برج و حتی عموم مردم طراحی شده است. در مجاورت برج ققنوس ، استخر سر پوشیده به همراه سالن بدنسازی و آب درمانی با فضای کافی شاپ و غیره در فاز دوم طراحی گردیده است.

برج تجاری ققنوس سمنانبرج تجاری ققنوس سمنان
شهربازی

در همان طبقه دوم که شهربازی کودک قرار دارد، شما هم می‌توانید در فضایی با چیدمانی خاص و جذاب از بازی های واقعیت مجازی لذت ببرید. این قسمت در طبقه دوم برج، فاز جدید، واحد ۲۶۴ قرار گرفته است. در ارتفاع ۳۰ متری ، در دو طبقه به مساحت ۷۰۰ متر مربع شهربازی ققنوس به همراه سالن های ورزشی ، بولینگ و بیلیارد ، سالن تیراندازی ، بدنسازی ، و تنیس طراحی شده که در فاز دوم و سوم به بهره برداری خواهد رسید
. این مجموعه شامل ورزشهای سالنی اعم از باشگاه بدنسازی آقایان ، باشگاه بدنسازی بانوان ، سالن بولینگ ، بیلیارد و شطرنج و همچنین مجموعه استخر و آب درمانی می باشد که به صورت پراکنده در فضاهای مختلف برج طراحی گردیده است.

فود‌کورت

در قسمت فود‌کورت ققنوس فضایی وجود دارد که طراحی‌اش زیباست و می‌توانید غذایتان را آنجا میل کنید. علاوه بر این، فضایی در ایوان برج ققنوس وجود دارد که میز‌ و صندلی‌ها در کنار حوض و تاب دونفره و فضایی سرسبز قرار گرفته‌اند. از تمام این‌ها که بگذریم، مزیت اصلی بام سبز (روف گاردن) منظره زیبایش است و دید فوق‌العاده‌ای که به شهر زیر پایتان دارید. در ارتفاع ۲۰ متری از محل ورودی رستوران و فست فود ققنوس به مساحت ۶۰۰ مترمربع به همراه فضای روباز بام سبز با تجهیزات مدرن روز دنیا و سیستم تهویه مطبوع پیشرفته در حال اجرا بوده که در فاز اول به بهره برداری رسید.

بام سبز

بام سبز ققنوس ، در مجاورت رستورانهای ققنوس در ارتفاع ۲۰ متری ( طبقه سوم ) فضایی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع پیش بینی شده که تا کنون ۱۲۰۰ مترمربع آن به بهره برداری رسیده است.

سالن همایش و آمفی تئاتر

سالن همایش و آمفی تئاتر برج ققنوس با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر به همراه سالن های جنبی کنفرانس و خبرنگاری. دسترسی آسان با آسانسورهای خاص به همراه آسانسور خودرو بر تا لابی ورودی سالن همایش ، این مجموعه را متمایز نموده است.

سالن ماساژ و آب درمانی

در مجاورت استخر ققنوس ، فضایی متفاوت با دکوراسیون زیبا به سالن ماساژ و آب درمانی اختصاص یافته است.

تالار پذیرایی

تالار پذیرایی لوکس و مدرن ققنوس با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر در ارتفاع ۴۰ متری مجهز به ۸ آسانسور ۱۶ نفره ، آسانسور ویژه حمل خودرو به همراه سالن عقد با چشم اندازی بسیار زیبا.

پردیس سینمایی

پردیس سینمایی ققنوس ، در طبقه چهارم برج ققنوس در فضای تفریحی و ورزشی ( شهربازی ) به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع پیش بینی شده است که با توجه به عدم وجود چنین فضایی در سطح استان و همچنین تردد و حضور مراجعین در این برج یقینا از رونق خوبی برخوردار خواهد بود.

رصدخانه

نظر به اقلیم و موقعیت مناسب شهر سمنان در ارتفاع ۱۰۰ متری برج ققنوس مجموعه ای با استفاده تفریحی و آموزشی برای رصد ستارگان پیش بینی گردیده است.

موزه

در مجاورت رصدخانه ستارگان بر فراز هتل پنج ستاره در بام سمنان موزه ای جهت نمایش آثار تاریخی و فرهنگی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

هتل پنج ستاره

هتل پنج ستاره بین المللی ققنوس با ۱۰۰ اتاق و سوئیت و لابی مجلل به همراه سالن پذیرایی و صبحانه خوری در ارتفاع ۶۰ متری افتخاری بزرگ را برای استان سمنان رقم خواهد زد. هتل ققنوس سمنان بزرگ‌ترین پروژه تجاری، گردشگری استان سمنان است که در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هزار متر مربع در ۱۸ طبقه در استان سمنان در حال ساخته شدن است.

نحوه دسترسی به برج تجاری ققنوس سمنان

آدرس : سمنان ، میدان امام علی (ع) ، برج تجاری گردشگری ققنوس

برج تجاری ققنوس سمنان

برج تجاری ققنوس سمنان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی