آخرین آمار کرونا در کشور؛ 6340 نفر تعداد جان باختگان


آخرین آمار کرونا در کشور؛ 6340 نفر تعداد جان باختگان

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون 99 هزار و 970 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 6340 نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در کشور؛ 6340 نفر تعداد جان باختگان
به گزارش پول نیوز، کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر رسید.
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳۴۰ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۰۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. همچنین ۲۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۵۱۹ هزار و ۵۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری و مراعات نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان باید انجام شود و در این روزها با توجه به افزایش ترددها باید این موارد بیشتر توجه کرد. همچنین پایش رفتار اطرافیان می‌تواند به کمک همکاران ما در نظام سلامت بیاید.

جهانپور گفت: اکنون ایران جزو پنج کشور صدرنشین از نظر تعداد بالاترین میزان بهبودی بیماران کووید ۱۹ قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید