گابریل ژسوس:/ قبل از کرونا، بهترین بازی هایم را برای سیتی انجام دادم


گابریل ژسوس:/ قبل از کرونا، بهترین بازی هایم را برای سیتی انجام دادم

گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی، معتقد است تعدادی از بهترین نمایش های دوران حرفه ای اش را پیش از متوقف شدن دیدارهای این فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا، انجام داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس که سه فصل پیش از پالمیراس به منچسترسیتی پیوست، در این مدت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، با سرخیو آگوئرو رقابت داشت. پپ گواردیولا به طور غافلگیرکننده ای در دیدار مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ، از ژسوس به جای آگوئرو در ترکیب اصلی استفاده کرد و این مهاجم برزیلی هم گل پیروزی بخش تیمش را در برد 2-1 مقابل کهکشانی ها به ثمر رساند؛ پیروزی ای که بهتری نتیجه سیتی در این رقابت ها بوده است.

او به سایت گل گفت:" فکر می کنم روند خوبی داشتم، دقایق خوبی را در زمین سپری می کردم. در بعضی دیدارهای مهم از ابتدا بازی کردم؛ مانند دیدار مقابل رئال در چمپیونزلیگ. این به هر بازیکنی کمک می کند که بهتر بازی کند؛ هرچه بیشتر بازی کنی، خوشحال تری. فکر می کنم پیش از توقف بازی‌ها، یکی از بهترین دورانم را در سیتی داشتم.

گابریل ژسوس:/ قبل از کرونا، بهترین بازی هایم را برای سیتی انجام دادم

پپ معمولا این کار را انجام می دهد؛ گاهی اوقات من در دیدارهای حذفی بازی می کنم و آگوئرو در لیگ برتر یا برعکس. بنابراین، وقتی فهمیدم که مقابل رئال بازی می کنم، به نظرم طبیعی بود. البته که خوشحال بودم. بازی در چنین دیدار بزرگی، رویای هر بازیکنی است؛ مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو. من خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت. به تیم کمک کردم و توانستیم پیروز شویم."

در دیدار مقابل رئال، گواردیولا ابتدا بدون مهاجم نوک تیمش را به زمین فرستاد و ژسوس در بال چپ بازی می کند و در هنگام حمله، به سمت داخل می رفت.

او در مورد این موضوع گفت:" من همیشه به عنوان مهاجم کناری بازی کردم که خیلی زیاد وارد محوطه جریمه می شود. از زمان حضور در پالمیراس، من همین طور بازی کردم و احساس خوبی دارم و راحت هستم. البته من به عنوان مهاجم نوک هم می توانم بازی کنم و بدون مشکل، بیشتر وارد محوطه می شوم و به این هم عادت دارم. اما پست همیشگی من بازی در کناره ها بوده است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟