روایت جالب پاتریس اورا از عصبانیت شدید فرگوسن به دلیل امضا ندادن به هواداران: فکر می کنید کی هستید؟ دستمزد شما را آنها می‌دهند!


روایت جالب پاتریس اورا از عصبانیت شدید فرگوسن به دلیل امضا ندادن به هواداران: فکر می کنید کی هستید؟ دستمزد شما را آنها می‌دهند!

سر الکس فرگوسن به دلیل رفتار نامحترمانه بازیکنانش با هواداران منچستریونایتد به شدت عصبانی بوده و خودش 45...

طرفداری - پاتریس اورا در مرور خاطراتش از سر الکس فرگوسن، در گفتگو با manchester united procast از عصبانیت شدید فرگوسن و سشوارهای معروف او (داد و فریاد و دعوا کردن) گفت:

یک بار وقتی در پیش فصل بودیم و قبل از آنکه وارد اتوبوس شویم، واقعا خسته بودیم. صادقانه می گویم، و هواداران صف کشیده بودند و بازیکنان فکر می کردند مجبور نیستند به آنها امضا بدهند. پس همه به اتوبوس رفتیم. از شیشه اتوبوس بیرون را نگاه کردم و دیدم سر الکس فرگوسن به همه امضا می دهد. قسم می خورم حدود 45 دقیقه امضا می کرد. به همه امضا داد. گفتم: "بچه ها، وقتی رئیس به اتوبوس بیاید، کارمان ساخته است!" و او وارد اتوبوس شد و به ما سشوار داد (اصطلاح از داد و فریاد زدن): "فکر می کنید کی هستید؟ (با حالت غیرمحترمانه). آن آدم ها دستمزد شما را می دهند! آنها برای دیدن شما می آیند. حالا بزنید به چاک و به آنها امضا بدهید!"

روایت جالب پاتریس اورا از عصبانیت شدید فرگوسن به دلیل امضا ندادن به هواداران: فکر می کنید کی هستید؟ دستمزد شما را آنها می‌دهند!Caption

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر