تقدیر رئیس سازمان نظام روانشناسی از عملکرد پلیس در ایام مقابله با ویروس کرونا


تقدیر رئیس سازمان نظام روانشناسی از عملکرد پلیس در ایام مقابله با ویروس کرونا

حاتمی گفت: با تقدیر از اقدامات اثر گذار و مطلوب نیروی انتظامی در ایام مقابله با کرونا، گفت: در ایامی که خیلی ها در خانه و برای مراقبت از جان خود در قرنطینه به سر می بردند، پلیس با جان و دل پای کار آمده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دکتر "سید مجید موسوی راد" مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا با دکتر "محمد حاتمی"رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به مناسبت روز جهانی روانشناس و مشاور دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، دکتر "محمد حاتمی" ضمن تقدیر از اقدامات اثر گذار و مطلوب نیروی انتظامی در ایام مقابله با کرونا، گفت: در ایامی که خیلی ها در خانه و برای مراقبت از جان خود در قرنطینه به سر می بردند، پلیس با جان و دل پای کار آمده بود.

وی ادامه داد: برابر بررسی ها، پلیس در عین احترام، اقتدار و مهربانی در این شرایط خاص، در اجرای برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا عملکرد موفقی داشت اما به اعتقاد من، پلیس در این برهه از زمان بسیار خوش درخشید که به نوبه خود از مجموعه کارکنان پلیس قدردانی می کنم.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با تاکید بر عقد تفاهم نامه همکاری میان ناجا و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور خواستار برگزاری جلسات و ارتباطات بیشتر در این زمینه شد.

در ادامه این دیدار، سرهنگ "سید مجید موسوی راد" ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور به دکتر"محمد حاتمی" رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و مجموعه همکاران وی، خاطرنشان کرد: همگام با سایر خدمات اجرایی پلیس، اداره کل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا علاوه بر انجام وظایف ذاتی، تلاش های بسیاری از جمله اقدامات رسانه ای، آموزشی، تبلیغاتی، مشاوره ای و... در راستای کاهش فشار روانی جامعه و تلطیف فضای عمومی انجام داده است.

وی به برنامه های اداره کل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا در خصوص شرایط جدید و یا پسا کرونایی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر به دنبال تولید و ارائه بسته های جدید خدمتی به شهروندان در این شرایط که امکان ارائه خدمات حضوری به شهروندان کمتر شده، هستیم که به محض آماده شدن بسترهای لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای آقای دکتر حاتمی و سایر همکاران روانشناس و مشاور زیر مجموعه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، لوح تبریک معاون اجتماعی ناجا را به وی اهداء کرد.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا