عملیات احداث پارک سوار در سنندج آغاز شد


عملیات احداث پارک سوار در سنندج آغاز شد

سنندج - ایرنا - شهردار سنندج گفت :عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پارک سوار در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر آغاز شد.

حشمت‌اله صیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بواسطه عرض کم خیابان‌های منتهی به میدان آزادی و همچنین توقف تاکسی‌ها برای سوار و پیاده کردن مسافر همواره شاهد ترافیک در هسته مرکزی سطح شهرهستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات تعریض خیابان‌های اصلی از برنامه های این شهرداری در راستای کاهش روانسازی ترافیک است، افزود: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر اوایل هفته جاری بازدیدی از خیابان‌های منتهی به میدان آزادی به همراه استاندار محترم انجام شد که دستور و پیگیری لازم در خصوص تعریض برخی از این خیابان‌ها صورت گرفت.

شهردار سنندج گفت: با مسولان آموزش و پرورش و همچنین اداره کل اوقاف توافق لازم برای تخریب دیوار آموزش و پرورش ناحیه یک و همچنین بخشی از دیوار دبیرستان تیزهوشان در خیان مولوی صورت گرفت.

صیدی یادآور شد : شب گذشته عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پارک سوار تاکسی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع آغاز شد.

شهردار سنندج عنوان کرد : تعریض این خیابان‌ها متغییر بوده و در کنار عملیات تعریض پارک سوار اختصاصی تاکسی هم احداث خواهد شد.

وی گفت : سازمان عمران وباز آفرینی فضاهای شهری شهرداری بهمراه شهرداری منطقه ۲ و سازمان سیما و منظر این شهرداری بصورت شبانه روزی در راستای اجرای این طرح اقدام خواهند نمود تا در کمترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام برسانند.

وی از حمایت ها و پیگیرهای استاندار محترم ومعاونین وی و همچنین تعامل و همکاری مسولان آموزش و پرورش و اداره کل اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای این طرح تاثیر گذار در کاهش و روانسازی ترافیک در سطح شهر تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق