راس براون: نسل جدید خودروهای فرمول یک سال 2022 می آیند


فرمول یک ایران – راس براون، مدیر ورزشی فرمول یک، اصرار می‌کند که حتما قوانین نسل جدید خودروهای فرمول یک در فصل 2022 معرفی می‌شوند. مدیر تیم ریسینگ پوینت، اوتمار سافنور، ماه پیش بیان کرد که دارد تلاش می‌کند تا معرفی قوانین جدید فرمول یک را به تاخیر بیندازد اما راس براون، بیان کرد که طرح و برنامه قوانین نسل جدید خودروهای فرمول یک در فصل 2022 اعمال...

فرمول یک ایران – راس براون، مدیر ورزشی فرمول یک، اصرار می‌کند که حتما قوانین نسل جدید خودروهای فرمول یک در فصل 2022 معرفی می‌شوند.

مدیر تیم ریسینگ پوینت، اوتمار سافنور، ماه پیش بیان کرد که دارد تلاش می‌کند تا معرفی قوانین جدید فرمول یک را به تاخیر بیندازد اما راس براون، بیان کرد که طرح و برنامه قوانین نسل جدید خودروهای فرمول یک در فصل 2022 اعمال می‌شوند:

من فکر می‌کنم که برخی از تیم‌ها فشار آورده اند تا معرفی قوانین را به تاخیر بیندازند. باور دارم که قابل توجیه هست که از خودروهای فعلی در سال بعد استفاده شود، به این خاطر که ما فعلا در قرنطینه هستیم و این کاملا قابل توجیه است. ابتکار عمل ما با این آیین نامه‌های جدید این خواهد بود که ورزش را از نظر پیچیدگی (یعنی) جایی که پول خرج می‌شود اقتصادی تر کنیم.

پیچدگی خودروهایی که الان داریم به قدری زیاد است که اگر شما بیشتر هزینه کنید، خودرویتان سریعتر خواهد بود و ما نیاز داریم که این شیب را کاهش دهیم و شرایطی را ایجاد کنیم که پول و سرمایه تنها اولویت ممکن در تعیین این که چقدر شما رقابتی خواهید بود نباشد. بنابراین ما به این خودروها نیاز داریم تا این شیب را صاف کنند.

راس براون: نسل جدید خودروهای فرمول یک سال 2022 می آیندراس براون: نسل جدید خودروهای فرمول یک سال 2022 می آیند فرمول یک 2022

ما هنوز هم می‌خواهیم که تیم‌های بزرگ برنده شوند ولی ما نیاز داریم که شرافت ورزش حفظ شود و بهترین تیم برنده شود. من فکر می‌کنم که با این سری قوانین جدید، یک مسابقات رقابتی تری را داشته باشیم. (معرفی) خودروهای جدید کمی طول می‌کشد ولی آن‌ها مطمئنا در فصل 2022 خواهند آمد.

در روز دوشنبه، راس براون اعلام کرد که سقف بودجه مطمئنا به خاطر شیوع ویروس همه گیر کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، از مبلغ 175 میلیون دلار به 145 میلیون دلار خواهد رسید.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید