ناجا باعث رعب و وحشت احتکار کنندگان شده است/تصدیق ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اقدامات پلیس فتا


ناجا باعث رعب و وحشت احتکار کنندگان شده است/تصدیق ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اقدامات پلیس فتا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد.

ناجا باعث رعب و وحشت احتکار کنندگان شده است/تصدیق ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اقدامات پلیس فتا

به گزارش فانوس، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین اشتری" در دیدار با حضرت آیت الله "سید محمد سعیدی" تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات ناجا طی سال گذشته در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: با لطف الهی و هدایت های رهبری بحمدالله در صحنه حضور داشتیم و ماموریت ها را به خوبی انجام دادیم.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد.

وی ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز با اقدامات انجام شده برخی ها که اقدام به تشویش اذهان عمومی در این فضا را داشتند، هزار و 300 مورد را شناسایی و برخورد کردیم و 280 نفر در این رابطه دستگیر شدند و در گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد همه تصدیق کردند کار بزرگی توسط پلیس فتا انجام شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی برابر تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه پیشگیری و درمان بلافاصله به کمک وزارت بهداشت شتافت، گفت: 2 خدمت در این راستا انجام شد اینکه تمام بیمارستان هایمان را برای پذیرش بیماران کرونا قرار دادیم که 38 هزار نفر مراجعه کننده داشته و 2 هزار و 800 نفر تحت درمان قرار گرفتند و دیگر موضوع غربالگری بیماران بود که کار خوبی انجام و در ابتدا از کارکنان آغاز و همه خانواده های شان نیز غربالگری شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع نیروی انتظامی با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا هر چه در توان داشت، انجام داد تا این مأموریت را به نحو احسن انجام دهد که تاکنون همکاران، خیلی خوب از عهده آن برآمدند، گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران به دلیل وجود 80 ورودی و خروجی و 18 مسیر رسمی کار مشکلی بود، اما با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه هیچ تنشی بوجود نیامد .

فرمانده ناجا در ادامه از زحمات و خدمات شایسته سردار آقاخانی در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی کرد و گفت: به دلیل حساسیت ها و ویژگی های خاص شهر مقدس قم به دنبال جایگزین مناسب بودیم که با تلاش و بررسی های انجام شده، سردار "میرفیضی" را انتخاب کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022