تشییع پیکر شهدای پاسدار


تشییع پیکر شهدای پاسدار

صبح امروز پیکر 3 شهید پاسدار که دیروز در درگیری با عناصر ضدانقلاب در دیواندره به شهادت رسیده بودند؛ تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی، جعفر نظامپور و محمد شکری از رزمندگان سپاه کردستان که روز گذشته در درگیری با عناصر ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، امروز چهارشنبه در قروه، سریش آباد، بیجار و دیواندره برگزار شد.
تشییع پیکر این شهیدان گلگون کفن به صورت جداگانه و همزمان در این شهر‌ها با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور، مسوولان محلی، همرزمان شهدا در حالی برگزار شد که سپاه بیت المقدس روز گذشته اعلام کرده بود با توجه به شیوع بیماری کرونا مراسم تشییع به صورت محدود و با رعایت شرایط بهداشتی برگزار می‌شود، اما مردم این شهر‌ها به صورت خودجوش برای پاسداشت رشادت‌های این شهیدان حضور باشکوهی در این مراسم داشتند.

پیکر شهید سرهنگ شکیبا سلیمی در مزار شهدای سریش آباد شهرستان قروه، پیکر شهید جعفر نظام پور در مزار شهدای شهرستان بیجار و پیکر شهید محمد شکری در مزار شهدای دیواندره تشییع و به خاک سپرده شدند.
سرهنگ شکیبا سلیمی معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟